04 декабря 2019

Мережа «Сільпо» стала єдиним ритейлером в ТОП-20 інноваційних компаній України за версією «Власть денег»

Мережа «Сільпо» стала єдиним ритейлером в ТОП-20 інноваційних компаній України за версією «Власть денег»
528

Роздрібна мережа супермаркетів «Сільпо» визнана однією з найбільш інноваційних компаній України в рейтингу видання «Власть денег», повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-релі компанії.

При складанні рейтингу використовувалися дані з різних відкритих джерел, в т. Ч. офіційна інформація компаній, повідомлення ЗМІ, думки галузевих експертів. Серед безлічі інновацій, які впроваджувалися ритейлером, «Власть Денег» відзначило авторський дизайн супермаркетів, BigData, програму «Власний Рахунок», переведення в електронну форму купонів і фішок для акцій і ін.

Мережа «Сільпо» стала єдиним продуктовим рітейлером в ТОП-20 інноваційних компаній України. У рейтинг також увійшли: «Нова пошта», «Метінвест», LG, МХП, Kernel, Interpipe, Київстар, Lifecell, WOG та інші. Список представлений в алфавітному порядку, без ранжирування за номерами.

Як повідомляє видання, при відборі головним критерієм була наявність не тільки інноваційних планів на майбутнє, але і вже успішно реалізованих інновацій у виробничій технології, продукції, що випускається або послуги, що надаються. Також враховувалися роль компанії в життя країни, обсяг інвестицій, вкладених в інноваційні проекти, участь компанії в спеціалізованих виставках і значення впроваджених інновацій для зміцнення економічного і технологічного потенціалу і міжнародного авторитету України.

Це вже друга нагорода «Сiльпо» у 2019 році. Раніше За результатами дослідження Mind Innovation Index 2019, Fozzy Group була названа «Інноваційним лідером галузі «Ритейл», а мережа супермаркетів« Сільпо» отримала нагороду в спеціальній номінації «Інноваційність в роботі з клієнтами».

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. У компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 20.11.2019 торговельна мережа нараховує 249 супермаркетів.

Читайте також: Три украинских супермаркета «Сільпо» вошли в EUROPE'S FINEST STORE 2019 — ТОП-25 лучших инновационных дизайнов европейских магазинов

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

Личности

Блоги