Топ продажів на День закоханих очолили матраци
У національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» підбили підсумки продажів на 14 лютого. У День закоханих продажі у галереї «Деко» збільшились на 10%, а флора-центр «Букет» продав на 20% більше зрізаних квітів, аніж торік, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
«Завдяки старанням маркетологів та активному промо цього свята, українці стали витрачати більше коштів на подарунки до Дня закоханих. Протягом двох останніх років ми бачимо значне пожвавлення попиту саме у цей день», - зазначає директор напрямку «Деко» мережі «Епіцентр» Анна Бондарєва.
Цікаво, що у цей день в багатьох українських споживачів практичність несподівано переважила імпульсивність. Доказом є те, що лідером з продажів серед подарунків на 14 лютого в мережі ТЦ «Епіцентр» стали матраци. Найчастіше в цей день купували ортопедичні матраци розміром 160х200 см.
Натомість більш традиційні подарунки – набори скляних бокалів та сувенірні чашки, що протягом останніх років займали перші сходинки у топ-продажів, у 2020 році особливого попиту не мали.
До п’ятірки найпопулярніших товарів у цей день, окрім матраців, також увійшли: брелоки у вигляді серця, листівки-валентинки, вази для квітів та кухонні пательні.
«Для подарунків економ-сегменту досить добре спрацьовують спеціально оформлені тематичні зони. Споживачі цілеспрямовано приходять на ці зони за недорогими подаруночками: листівками, свічками, фоторамками, аромодифузорами, пледами тощо», - зауважує Анна Бондарєва.
Збільшився на День закоханих і попит на квіти – лідерами серед зрізаних квітів у флора-центрі «Букет» ТЦ «Епіцентр» стали тюльпани та троянди. На третьому місці у рейтингу продажів – орхідеї у горщиках.
Читайте також: Epicentr Ceramic Corporation виходить на зовнішні ринки
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар