02 апреля 2020

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» втілила в життя першу частину благодійної ініціативи, спрямованої на допомогу медичним установам у боротьбі з коронавірусною інфекцією (COVID-19) в Україні

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» втілила в життя першу частину благодійної ініціативи, спрямованої на допомогу медичним установам у боротьбі з коронавірусною інфекцією (COVID-19) в Україні
386

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», згідно з рекомендацією Національної служби здоров’я, передала гуманітарну допомогу у вигляді продовольчих та непродовольчих товарів для медичних закладів, де лікують хворих на коронавірусну інфекцію (COVID-19) – близько 16 тон  гречки, цукру, борошна рису інших соціальних товарів, 13 з половиною одиниці м‘ясних та рибних консерв, миючі засоби та засоби особистої гігієни для персоналу та пацієнтів лікарень, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», як частина великого міжнародного рітейлера METRO AG, прагне бути корисною для суспільства, де ми живемо та працюємо. Тож у час, коли відповідальний бізнес має об’єднати зусилля задля спільної перемоги над невидимим ворогом, компанія не залишається осторонь гострого проблеми поширення коронавірусу та прагне зробити свій внесок задля протидії інфекції.

На сьогодні всі 26 торговельних центрів METRO в Україні працюють у посиленому режимі, забезпечуючи доступність товарів на полицях для всіх клієнтів мережі. Компанія відповідає за безпеку своїх клієнтів та працівників, забезпечуючи належні умови захисту та запобігання поширенню вірусних захворювань у своїх магазинах та офісі. Проте «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» також розуміє, що якісні та безпечні продукти зараз вкрай необхідні й медикам, які стоять на передовій у боротьбі з коронавірусом, і їхнім пацієнтам – для збалансованого харчування, а ще – літнім людям, які зараз найбільш вразливі.

Беручи за основу рекомендації Національної служби здоров’я, у березні 2020 року компанія прийняла рішення надати гуманітарну допомогу у вигляді продовольчих та непродовольчих товарів для медичних закладів, що лікують інфікованих хворих у найбільших містах України: Олександрівській клінічній лікарні у Києві, Харківській обласній клінічній інфекційній лікарні у Харкові, Міській інфекційній клінічній лікарні в Одесі, Львівській обласній інфекційній клінічній лікарні у Львові та Міській клінічній лікарні №21 ім. Є.Г. Попкової в Дніпрі.

Партнером у реалізації цього проекту, окрім Київського міського благодійного фонду «Фудбенк», з яким компанія співпрацює з 2011 року в рамках стратегії зі зменшення продуктових відходів та боротьбі з голодом, став «Фонд Східна Європа». Саме представники цього фонду надали значну підтримку у вирішенні всіх питань щодо швидкої організації передачі товарів до лікарень.

Компанія також долучилася до збору та передачі наборів з товарами першої необхідності для літніх людей у Чернівцях та Івано-Франківську та підтримала засобами для прибирання та гігієни Тернопільську міську дитячу комунальну лікарню, де лікуються маленькі пацієнти з COVID-19.

«Як і більшість країн, Україна бореться з кризою, спричиненою COVID-19. Усі ми, наші родини, друзі, клієнти страждають від цього, і тому місія METRO – бути надійним постачальником безпечних продуктів харчування для українців – є зараз важливішою, ніж будь-коли. Найближчі тижні залишатимуться важкими для всіх нас. Однак, будь ласка, будьте впевнені, що команда METRO Україна, як соціально відповідальний бізнес, продовжить докладати всіх зусиль, щоб й надалі допомагати тим, хто цього найбільше потребує», – коментує Тіно Цайске, генеральний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

«Це лише перші кроки, які компанія здійснює, допомагаючи суспільству у боротьбі проти коронавірусу. Проте «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» обрала саме цей шлях підтримки українців, оскільки має значний досвід у забезпеченні товарами першої необхідності тих,  хто цього найбільше потребує. Як трендсеттер на місцевому ринку рітейлу, METRO привносить в Україну найкращі міжнародні практики, серед яких також й відповідальне ведення бізнесу», – наголошує Олеся Оленицька, директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

«Наступним кроком нашої компанії щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 стане укомплектування та передача 5000 соціальних наборів для літніх людей у 18 містах присутності METRO.

Читайте також: «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» виступає категорично проти підвищення цін у період карантину

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

Личности

Блоги