24 марта 2020

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» виступає категорично проти підвищення цін у період карантину

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» виступає категорично проти підвищення цін у період карантину
933

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна», як відповідальний гравець на ринку торгівлі та найбільший німецький інвестор в економіку України, виступає категорично проти використання кризової ситуації виключно на користь бізнесу. Компанія вживає всіх можливих заходів задля недопущення зростання цін на соціально значущі групи товарів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Для забезпечення інтересів наших клієнтів в умовах кризи компанія зі свого боку намагається протидіяти спробам деяких постачальників безпідставно підвищувати ціни, постійно проводячи з ними відповідні переговори. Окрім цього компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» направила офіційне звернення до всіх своїх постачальників та на відповідні органи державної влади з проханням звернути увагу на цю ситуацію.

«Протягом своєї 50-річної історії наша компанія стикалася не з одною кризою, як локального так і світового масштабу. Однак, керуючись суворою політикою щодо етичного ведення бізнесу та дотримання законодавства кожної країни присутності METRO, та  відчуваючи свою відповідальність за життя і безпеку громад, METRО як міжнародна компанія ніколи не дозволяла і не дозволить собі використовувати кризові ситуації на свою користь, – коментує Тіно Цайске, директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – Хочу запевнити, що і поточна ситуація не стане виключенням: ми зі свого боку докладемо всіх зусиль, аби не лише забезпечити українців продовольчими товарами у цей скрутний  період, а і зробити все можливе, задля збереження рівня цін та недопущення спекуляції з боку виробників».

Всі підрозділи компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та всі 26 магазинів METRO в Україні наразі працюють у посиленому режимі, забезпечуючи наявність товарів на полицях для максимальної підтримки держави та українців у цій скрутній ситуації та для забезпечення населення продовольством у достатньому обсязі. При цьому, компанія відповідає за безпеку своїх клієнтів та працівників, забезпечуючи належні умови для захисту та запобігання поширенню вірусних захворювань у своїх магазинах. Так, у всіх ТЦ METRO в Україні наразі встановлено додаткові диспенсери з дезінфікуючими засобами для персональної гігієни клієнтів та співробітників - на вході в ТЦ, у м'ясному, овочевому, молочному та рибному відділах, у туалетних кімнатах та на кожній касі; касири весь час проводять дезінфекцію рук та касової стрічки. Також, компанія подбала про забезпечення засобами індивідуального захисту (одноразові маски, рукавички, окуляри, антисептики, захисні екрани для касирів) 100% співробітників у всіх ТЦ, та посилила графік вологого прибирання торгової зали з використанням спеціальних дезінфікуючих засобів. Співробітників офісу було максимально переведено на віддалену роботу.

Читайте також: «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та «Лантманнен Акса» збирають кошти на закупівлю імплантів для дитячих сердець

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Раздел: > Новости Украины

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

Личности

Блоги