28 квітня 2020

Dream Mask від Dream Town зібрала понад 1 мільйон переглядів

Dream Mask від Dream Town зібрала понад 1 мільйон переглядів
1123

15 квітня ТРЦ Dream Town разом з агенцією banda представили стильну маску для Instagram, створену для селфі під час карантину. За два тижні після релізу маску у соцмережах побачили більше мільйона людей, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на пресс-реліз компанії.

За статистикою станом на 28 квітня цей ефект відображався на екранах, в камері Instagram, або в поширеній історії в Instagram понад 1 254 000 разів.

Після закінчення карантину Dream Town планує проводити розіграш подарунків від брендів-партнерів серед користувачів:

— Сертифікат магазину жіночої білизни ESOTIQ на 3 000 грн

— Сертифікат від магазину жіночого одягу Dolcedonna by Elena Golets на 1 500 грн

— Фотосесія для родини від продюсерського центру Babyphotostars

— Б'юті-фотосесія від продюсерського центру Babyphotostars

— Сет бургерів на п'ятьох від Master Burger (5 бургерів, 2 салати, 2 види фрешів)

А також заохочувальні призи: 5 пар сертифікатів на ковзанку, у DreamLand та Happy Kid`s Park.

Також кращі відео з маскою, на яких відмітили Dream Town, будуть транслюватися на екранах ТРЦ після його відкриття.

Підписуйтеся на Інстаграм @dreamtownkyiv та тестуйте райдужну маску!

Читайте також: Dream Town создал коллекцию радужных масок

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також