Dream Mask від Dream Town зібрала понад 1 мільйон переглядів
15 квітня ТРЦ Dream Town разом з агенцією banda представили стильну маску для Instagram, створену для селфі під час карантину. За два тижні після релізу маску у соцмережах побачили більше мільйона людей, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на пресс-реліз компанії.
За статистикою станом на 28 квітня цей ефект відображався на екранах, в камері Instagram, або в поширеній історії в Instagram понад 1 254 000 разів.
Після закінчення карантину Dream Town планує проводити розіграш подарунків від брендів-партнерів серед користувачів:
— Сертифікат магазину жіночої білизни ESOTIQ на 3 000 грн
— Сертифікат від магазину жіночого одягу Dolcedonna by Elena Golets на 1 500 грн
— Фотосесія для родини від продюсерського центру Babyphotostars
— Б'юті-фотосесія від продюсерського центру Babyphotostars
— Сет бургерів на п'ятьох від Master Burger (5 бургерів, 2 салати, 2 види фрешів)
А також заохочувальні призи: 5 пар сертифікатів на ковзанку, у DreamLand та Happy Kid`s Park.
Також кращі відео з маскою, на яких відмітили Dream Town, будуть транслюватися на екранах ТРЦ після його відкриття.
Підписуйтеся на Інстаграм @dreamtownkyiv та тестуйте райдужну маску!
Читайте також: Dream Town создал коллекцию радужных масок
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар