SNICKERS® запустив промоакцію «Хто ти, коли голодний?»

Учасники можуть отримати річний запас батончиків SNICKERS®, кросівки мрії та 500 000 гривень, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на пресс-реліз компанії.
З 1 червня до 26 липня 2020 року включно на території України проходить промоакція під назвою «Хто ти, коли голодний?» від SNICKERS®.
Організатори промоакції у жартівливому стилі обіграли поведінку людей, які відчувають голод.
Результатом ідеї стали батончики з написами, що передають різні прояви голоду: «Злюка Бобер», «На банці», «Ой, всьо!», «Жееесть».
Купуючи продукцію SNICKERS® та реєструючи чеки на сайті або через чат-бот в Telegram, споживач автоматично стає учасником щоденного та щотижневого розіграшу подарунків: річного запасу батончиків SNICKERS® і 5000 гривень на кросівки мрії. Також щохвилини можна виграти 10 гривень на мобільний рахунок. Головний подарунок — 500 000 гривень.
Якщо користувач загубив чек, він теж може взяти участь у промоакції. Для цього йому потрібно запостити в Instagram креативне фото або відео на тему «Хто ти, коли голодний?». Розіграш подарунків проводять на своїх сторінках в Instagram відомі блогери: Саша Чистова, Настя Гонцул, Діма Євтушенко, Діва Оливка, Руслан Кузнєцов та інші.
Тож «Хто ти, коли голодний?», — запитують організатори промоакції. Можливо, ти «Принцеска» або «Крейзі». А, може, «Агришся» чи «Залипаєш»? «Голодний словник» на сайті, розроблений як окремий креатив під час проведення промоакції, допоможе читачеві зрозуміти й описати свій стан голоду.
Читайте також: Mars запустит в продажу Snickers White на постоянной основе
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: промоакция, сникерс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар