02 липня 2020

Намбер ван по домашнім гаджетам: нова рекламна кампанія COMFY

Намбер ван по домашнім гаджетам: нова рекламна кампанія COMFY
1199

У COMFY стартувала рекламна кампанія літнього сезону, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Кампанія має слоган «Намбер ван по домашнім гаджетам» і складається із трьох роликів. Цього разу анімаційних. Кожен з них містить типові запитання під час вибору великої кліматичної техніки. Нестандартний креатив допомагає вкласти однозначне повідомлення: COMFY знає «точки болю» клієнта і має вирішення для кожної з них.

«Ми можемо відповісти на всі ваші питання та знаємо, на які питання обов’язково потрібно отримати відповіді. Саме це характеризує компанію, що ставить рекорди радості від покупки», — коментує Ярослав Чепурняк, Head of Content & Creative COMFY.

Ролики розроблені разом з креативною агенцією Banda та студією 23/32 films. Відео містить точні інсайти, які базуються на експертності у підборі техніки.

Завдяки нетиповому підходу до створення рекламного повідомлення відео привертають увагу та відрізняються від звичайних рекламних роликів, характерних для сезону кліматичної техніки.

Читайте також: COMFY підтримали челендж #Стрижусявдома

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також