10 липня 2020

У Києві відкрили тематичний супермаркет «Сільпо» за підтримки уряду Шрі-Ланки

У Києві відкрили тематичний супермаркет «Сільпо» за підтримки уряду Шрі-Ланки
2430

Тук-тук, який перевозить чайне листя, дерев’яні колони з медальйонами, маски, привезені зі Шрі-Ланки, динамічні інсталяції та артоб’єкти з леопардами, слонами й павичами, дегустаційна зона чаю й, нарешті, QR-екскурсія одним із найбільш мальовничих островів світу — все це в новому тематичному «Сільпо» в Києві на Багговутівській, 17-21, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

«Створення цього супермаркету — новий формат культурної дипломатії. Це перший випадок, коли уряд іншої країни підтримує відкриття супермаркету в Україні, — розповідає директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва. — Для нас це можливість перетворити торгові площі на простір для культурного розвитку та нових вражень, де відвідувачі можуть поринути в атмосферу іншої країни. Такий досвід особливо важливий, коли кордони країн фізично закриті».

На вході до супермаркету гостей зустрічають прапори Шрі-Ланки з золотим левом на червоному полі та напис «Сільпо» сингальською мовою, якою переважно розмовляють на острові. Інтер’єр магазину стилізований під джунглі: на стінах зображені зелені хащі, а під стелею стрибають мавпи. Окрема зона присвячена головному хижаку острова — шрі-ланкійському леопарду. Не забули й про чай: у новому супермаркеті представлено найбільший асортимент цейлонського чаю в мережі — понад 130 видів.

Окрасою простору стали традиційні маски з тропічного дерева. Їх спеціально привезли зі Шрі-Ланки. У кожної маски своє значення: зображення голови павича приносить щастя, маска з язиками полум’я дає енергію, а зображення кобри обіцяє захист.

Крім того, біля кожної тематичної інсталяції в супермаркеті розміщено QR-код, який дає змогу перенестися на Шрі-Ланку й вирушити на екскурсію островом.

«Ця концепція співпраці — гарний приклад популяризації культури Шрі-Ланки в інших країнах, — розповідає пані Павітрі Пейріс, представниця уряду Шрі-Ланки, директорка з просування Чайної ради Шрі-Ланки. — Створюючи супермаркет, нам було важливо показати природну красу та культурні особливості острова, а також його унікальну відмінність — сотні сортів цейлонського чаю, знаних на весь світ. Для цього ми запросили команду «Сільпо» відвідати нашу країну та вивчити її традиції, історію, на власні очі побачити всі визначні місця. Ми дуже раді, що відтепер в Україні є куточок нашої батьківщини й унікальний відділ цейлонського чаю, в якому представлено понад 130 сортів».

Читайте також: Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила систему самостійного сканування та купівлі товарів «Вільнокаса» (Scan&Go)

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також