25 сентября 2020

Епіцентр розвиватиме мережу дитячих магазинів E.PIC поза межами своїх торговельних центрів

Епіцентр розвиватиме мережу дитячих магазинів E.PIC поза межами своїх торговельних центрів
652

Перший магазин дитячих товарів E.PIC поза межами мережі ТЦ «Епіцентр» відкриється 26 вересня в київському ТРЦ Retroville (проспект Правди, 47), повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Наразі мережа E.PIC представлена 40 повноформатними магазинами та 18 відділами дитячих товарів у торговельних центрах «Епіцентр» у 48 містах України.

У новому концептуальному магазині площею понад 1 тис. кв. м буде зібрано найширший в Україні асортимент товарів для дітей від 0 до 14 років — іграшки, одяг, дитячий транспорт та все для малюків (дитяче харчування та гігієна, коляски, меблі).

E.PIC у ТРЦ Retroville працюватиме в новій яскравій концепції — це відкритий торговельний простір, легкість в оформленні та інноваційні розваги для дітей.

Однією з особливостей нової концепції є те, що кожен наступний магазин E.PIC як у мережі «Епіцентр», так і поза її межами матиме своє унікальне візуальне оформлення.

Так, E.PIC у Retroville оформлено в стилі «Джунглі» з декількома розважальними зонами — інтерактивними двометровими звірами (жирафом, пандою та зеброю), які співають та розмовляють, паралоновим лісом, пагорбами та бізібордами. У вихідні дні з дітьми проводитимуть майстер-класи та активності різної тематики. «Наша мета зробити магазини E.PIC не тільки зручними для батьків, які в одному місці можуть придбати все необхідне для своєї дитини, але й цікавими для маленьких відвідувачів, — зазначає директор напряму E.PIC мережі «Епіцентр» Олена Соловйова. — Наприклад, уперше в Україні будуть представлені інтерактивні розваги, які можна побачити в магазинах провідних мереж світу».

У магазині E.PIC у Retroville представлено понад 45 тис. артикулів товарів, у тому числі преміального сегмента, а також розширений асортимент продукції українських виробників. Для зручності покупців буде облаштовано бренд-зони світових виробників іграшок Lego, Barbie, Hot Wheels, Battat, а також окрема бренд-зона з власними торговими марками мережі — Bambinelli (0–3 роки) та Luna Kids (3+ роки). Згідно з трендами, збільшено зону товарів для розвитку, творчості та інтерактивних іграшок. «Наша мета — стати гравцем № 1 на ринку дитячих товарів, але не за кількістю магазинів, а за асортиментом та якістю», — підкреслює Олена Соловйова.

Додатковою перевагою для покупців стане можливість розрахуватися балами, накопиченими завдяки програмі лояльності «Вигода», яка діє у всій торговельній мережі «Епіцентр». Крім того, у магазині буде розташовано касу видачі замовлень інтернет-магазину epicentrk.ua — клієнти зможуть замовити будь-які товари на сайті та забрати їх у магазині E.PIC у ТРЦ Retroville.

У подальших планах компанії відкриття магазинів E.PIC у торговельно-розважальних центрах по всій країні. «Ми відкриті до пропозицій та розглядаємо локації в різних містах України», — розповідає Олена Соловйова.

Читайте також: Епіцентр відкриває нові концептуальні салони — «Студія світла»

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 


Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

Личности

Блоги