METRO Україна та Foodway проводять спільну благодійну акцію «METRO-Миколай»
Компанії METRO Україна та Foodway розпочали спільну благодійну акцію «METRO-Миколай», головною метою якої є передача товарів на благодійність до Дня Святого Миколая.
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вже п’ятий рік поспіль проводить благодійну акцію «METRO-Миколай», під час якої запрошує клієнтів торговельних центрів та співробітників компанії долучитися до збору благодійних пожертв для організацій, що опікуються дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах. У 2020 році компанія розширила можливості участі в благодійній акції та окрім офлайн-покупців, дала можливість своїм клієнтам, які здійснюють замовлення через інтернет, пожертвувати куплені товари за допомогою сервісу доставки онлайн-замовлень Foodway.
Для участі в благодійній акції офлайн необхідно в період із 1-го до 15-го грудня придбати в одному з центрів оптової торгівлі METRO продовольчі товари тривалого терміну зберігання, чи непродовольчі товари та залишити їх у спеціально відведеному місці на виході з магазину, де розміщені спеціальні інформаційні друковані матеріали. Щоб учасникам благодійної акції було простіше обирати що саме пожертвувати, кожна організація склала список товарів першої необхідності, який доступний у офіційних правилах участі на сайті metro.ua. Усі зібрані товари буде передано до 26 благодійних та громадських організацій у 18 містах присутності торговельних центрів METRO у період із 16 до 18 грудня 2020 року.
Для участі в акції на сайті Foodway потрібно обрати категорію «Благодійність», та в період із 1 по 15 грудня у кілька кліків придбати товари з цієї категорії. Товар потрібно оформити окремим замовленням, обравши в кошику «Самовивіз» та оплату карткою на сайті. Усі зібрані товари буде передано до благодійних організацій у Дніпрі та Харкові у період з 16 до 18 грудня 2020 року.
Соціальним партнером благодійної акції «METRO-Миколай» став Київський міський благодійний фонд «Фудбенк», з яким компанія METRO співпрацює вже дев’ятий рік поспіль задля зменшення кількості відходів у харчовій промисловості та боротьби з голодом.
Окрім зібраних серед клієнтів та співробітників METRO пожертв, у рамках благодійної акції «METRO-Миколай» компанія передасть усім організаціям-учасникам товари першої необхідності з асортименту своїх магазинів.
«До організації благодійної акції «METRO-Миколай» щороку долучаються співробітники компанії зі всіх куточків України. Окрім збору благодійної допомоги, наша команда завжди намагається організувати яскраві та веселі активності, щоб цікаво і корисно провести час із дітьми.– коментує Олеся Оленицька, директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – «2020 рік перевернув наше звичне життя та, на жаль, не дав можливості вживу поспілкуватися з дітками та подарувати їм незабутні враження.Проте, у нас залишився шанс допомогти їм нашими благодійними пожертвами. Організаціям, які опікуються дітками, що потрапили в скрутні життєві обставини, потрібні як засоби особистої гігієни для своїх вихованців, так і продукти харчування, і побутова хімія, щоб підтримувати діяльність своїх закладів на безпечному рівні. Ми сподіваємося, що залучивши наших клієнтів, які здійснюють покупки через інтернет, нам вдасться розширити коло благодійників, і ще більше небайдужих людей зможуть стати частиною нашої ініціативи», – підсумовує Олеся Оленицька.
«Сервіс доставки онлайн-замовлень Foodway створений для того, щоб зручно, швидко та безпечно замовити товари через інтернет. Нашими послугами користується велика кількість клієнтів METRO, які довіряють якості продукції у торговельних центрах та задоволені тим, як ретельно Foodway відбирає для них кожну одиницю товару і надійно та вчасно доставляє замовлення. Наша співпраця з «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є чудовим прикладом партнерської взаємодії, яку ми вирішили доповнити ще й у новому для нас форматі – проведенням благодійної акції на нашій онлайн-платформі. Компанія Foodway вперше долучається до такої активності, проте ми раді, що стали майданчиком для добрих справ. На нашому сайті ми створили спеціальну вкладку «Благодійність», де доступні 20 товарів, серед яких: шампунь, зубна паста, мило, чай, солодощі, мед, варення і т.д. Створюючи цей список ми керувалися потребами, що попередньо озвучили благодійні та громадські організації, яким ми допомагаємо у Харкові і Дніпрі. Кожен небайдужий може придбати будь-яку кількість цих товарів та оплативши замовлення онлайн автоматично передати їх на користь цим організаціям. А ми, в свою чергу, відкладатимемо всі благодійні пожертви протягом періоду проведення акції у спеціально відведену корзину, щоб з 16 до 18 грудня передати все зібране представникам організацій», - коментує Максим Ольховський, генеральний директор сервісу доставки онлайн-замовленьFoodway.
Читайте також: METRO и Serviceplan призывают дать кухне отдохнуть на Рождество
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар