16 января 2021

Швидкісний «Фоксаж»: Фокстрот перейменував послугу самовивозу

Швидкісний «Фоксаж»: Фокстрот перейменував послугу самовивозу
339

Ритейлер презентував новий неймінг опції самовивозу інтернет-замовлень з роздрібних магазинів мережі, раніше більш відомої як «пікап». Відтепер Фокстрот популяризує рівнозначний їй сервіс з назвою «Фоксаж», повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Удосконалення послуги click-and-collect є однією з основних задач в реалізації омніканальної стратегії бренду. За даними компанії, все частіше покупці готові робити покупки, поєднуючи онлайн і офлайн досвід. Причиною тому послужив і всесвітній локдаун, і посилення присутності бренду в діджитал-середовищі.

«Кожен другий покупець, оформлюючи замовлення на FOXTROT.UA, вважає за краще самостійно забирати товар в магазині – швидко і у зручний для нього час. Тому в ім'я «Фоксаж» ми вклали швидкість, спритність і енергію лисички – символу нашого бренду, співзвучність з відомою кінострічкою і принципи, на яких заснована суть послуги самовивозу: легке оформлення онлайн замовлення, його готовність до видачі протягом 30 хвилин (за наявності в магазині) і швидке отримання (до двох хвилин при сплаченому товарі або оплаті на касі)», – розповів про нововведення Кирило Попов-Черкасов, e-commerce директор мережі Фокстрот.

Він також додав, що в цілому в 2020 році частка послуги самовивозу зросла вдвічі, а в Чорну п'ятницю цією опцією скористалися 69% покупців.

«Така динаміка свідчить про затребуваність і актуальність сервісу «замовляй онлайн –  забирай в магазині», оскільки дає клієнту можливість отримати інтегрований досвід покупки. Це швидко, зручно і надійно. Крім того, вибираючи онлайн і забираючи свою покупку в магазині, є можливість додатково проконсультуватися з обраної техніки, а також обрати собі щось додатково», – зазначив Кирило Попов-Черкасов.

Нагадаємо, вперше послугу самовивозу «пікап» покупцям Фокстрот запропонували в 2013 році. У 2019 року в компанії змінили підхід в її реалізації, максимально скоротивши час з моменту замовлення на сайті до отримання покупки в магазині. Восени минулого року бренд запустив ще один сервіс зі швидкого отримання онлайн-замовлень – експрес-доставку за 2 години.

Читайте також: Клиенты Фокстрот смогут оплачивать покупки через чат-бота непосредственно в Viber

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги