Юлія Вирва на BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021: У ВСІ ТЯЖКІ
5 лютого на 5-му щорічному BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021 спікер Юлія Вирва виступить з докладом «Чи варто підключати онлайн продажі? За яких умов? Якщо варто, то як? Як перейти FMCG до e-commerce? Як підключити маркет-плейси?», повідомляє TradeMaster.UA.
Учасниками цьогорічної конференції стануть 200 ТОП-маркетологів, керівників маркетингу та продажів, трейд-маркетингу, бренд-менеджменту, керівників програм лояльності рітейлерів і постачальників, мерчандайзингові агентства, IT рішення для збільшення продажів у ритейлі, постачальники обладнання та ін.
Мега-подія для трейд-маркетологів України. Цього разу тема конференції 2021 року: «У всі тяжкі», що містить у собі загальний настрій, з яким доводиться працювати трейд-маркетологам цього року. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, адже кожен доповідач представить свій виступ не у вигляді презентації, а у форматі міні-тренінгу. Жодне питання не залишиться без відповіді, ми подбаємо про це. Приходьте не один, а з колегами - весь контент несе виключно практичну цінність, тому філософських міркувань ви точно не почуєте. А також тільки у нас ви зможете побачити чи взяти участь у змаганнях мерчендайзерів, Запрошуємо всіх на наймасштабнішу й найексклюзивнішу подію року! Буде цікаво!
Одним зі спікерів виступить Юлія Вирва, комерційна директора Premier FOOD (Mr. Grill), з темою: «Чи варто підключати онлайн продажі? За яких умов? Якщо варто, то як? Як перейти FMCG до e-commerce? Як підключити маркет-плейси?».
На заході ви дізнаєтесь:
Як змінилася поведінка покупців, на які джерела інформації під час виборів товару вони стали звертати більше уваги, і як вибудовувати з ними відносини в рамках омніканальності.
Які цілі можливо досягти за допомогою візуального супроводу продукту в роздрібній мережі.
Які категорії варто зараз розвивати, а які тільки підтримувати.
На які пункти в програмі лояльності рітейлерів варто звертати увагу, щоб вона була вигідна постачальнику.
Як виробнику формувати трейд-маркетинговий бюджет дистриб’ютора, і скільки з нього повинно йти на мотивацію торгової команди.
Як ефективно продавати та просувати продукт через консультантів.
Які виробники вже зараз повинні продавати свій продукт через інтернет-магазини рітейлерів, а яким краще ще почекати.
Як найбільш ефективно стимулювати продажі через продавців традиційного роздробу.
Конференція відбудеться за адресою: Київ, вул. Василя Липковського, 1А (3 поверх), М "Вокзальна", РК "Ультрамарин".
Контактна інформація:
+38 (067) 502 13 30
Реєструйтеся за посиланням і станьте частиною величної Трейд-Маркетингової історії: реєстрація ТУТ
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: онлайн продаж, e-commerce, fmcg
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар