Facebook заробила на рекламі понад $84 млрд
Соціальна мережа Facebook представила фінансовий звіт за підсумками 2020 року. Загальна виручка компанії склала $ 85,96 млрд, її основна частина припадає на дохід від реклами, який досяг $ 84,17 млрд - це на 21% більше, ніж роком раніше. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Sostav.
Чистий прибуток компанії при цьому виросла на 58%, до $ 29,15 млрд. Щоденне число активних користувачів Facebook у грудні 2020 року склало 1,84 млрд осіб, за рік приріст склав в середньому 11%. У місяць соцмережу відвідували 2,8 млрд чоловік (+ 12% за рік).
Як повідомив фінансовий директор Facebook Девід Венер під час зустрічі з інвесторами, у четвертому кварталі загальна кількість показів реклами на сервісах компанії зросла на 25%, а середня ціна за рекламу - на 5%. Вартість розміщення зросла завдяки мобільній стрічці Facebook і рекламі в Сторіс Instagram. Власні маркетингові витрати компанії зросли на 8%.
Венер розповів, що Facebook виграла за рахунок двох економічних тенденцій, що проявилися під час пандемії. Перша - це перехід до онлайн-торгівлі, друга - зміщення споживчого попиту в бік товарів і послуг. За його прогнозами, на початку 2021 року зростання рекламних доходів сповільниться, однак у другій половині року компанія розраховує на прискорення.
Венер назвав основні виклики 2021 року. Він побоюється так званого регулювання трансатлантичного трансферу даних: минулого літа суд обмежив збір і передачу даних користувачів з Європи на територію США.
Занепокоєння компанії викликають зміни в таргетингу реклами, зокрема, в новій версії iOS 14. Згідно з новими правилами конфіденційності Apple, розробники додатків не зможуть за замовчуванням використовувати будь-які ідентифікатори смартфона для рекламних цілей.
Читайте також: Google займеться фітнес-гаджетами
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар