Великобританія розглядає введення податку на електронну комерцію
Британське казначейство вивчає можливість впровадження податку на продаж через Інтернет, оскільки криза Covid-19 прискорює погіршення становища традиційних магазинів по всій країні. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
За даними The Guardian, казначейство Великобританії розглядає різні способи зміни балансу між онлайн-витратами та витратами у фізичних магазинах. Британський уряд все більше стурбований наслідками кризи Covid-19 та швидким зростанням електронної комерції. Рекордна кількість магазинів зникає з центральних вулиць, частково через послідовні карантини, і дехто побоюється, що ця картина залишиться, коли заходи щодо коронавірусу знову пом'якшаться.
Деякі політики вважають, що податок на електронну комерцію може допомогти запобігти краху звичайних магазинів. Але Британський роздрібний консорціум, серед іншого, вже попереджав, що такий податок також вразить крамарів, що працюють в Інтернеті. Більше того, цей захід також призведе до підвищення цін для покупців, і це посеред кризи.
Генеральні директори кількох великих роздрібних торговців, включно з Tesco, Morrisons, Asda та Waterstones, виступають за онлайн-податок. Вони особливо наполягають на рівних ігрових умовах. У Великобританії роздрібні торговці частково оподатковують торгові площі, у яких вони працюють (так звані "ставки бізнесу"). Це дає гравцям, які працюють виключно в Інтернеті, наприклад, Amazon, велику перевагу.
Рухомі кризою Covid-19, онлайн-витрати у Великобританії зросли на 46 відсотків минулого року. Зараз електронна комерція становить 30 відсотків загального обсягу роздрібних продажів.
Читайте також: eBay зафіксувала різке зростання прибутку
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар