Cdiscount запускає B2B програму e-commerce в Європі
Платформа Cdiscount, яка належить торгівельній групі Casino, оголошує про новий етап у своєму розвитку, запускаючи програму B2B, яка дозволяє роздрібним торговцям розвивати свою діяльність в галузі електронної комерції, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Цей запуск спрямований на посилення прибутковості Cdiscount та стратегію міжнародного зростання.
Cdiscount - це провідна непродовольча онлайн-платформа електронної комерції у Франції.
З 2014 року зростання глобальної електронної комерції щороку збільшується на 15%, йдеться у повідомленні групи.
Багато дистриб'юторів усвідомлюють потенціал електронної комерції, і Cdiscount сподівається, що нова програма дасть їм можливість швидко охопити велику аудиторію.
Зараз Cdiscount розпочинає спеціальну діяльність, щоб запропонувати роздрібним торговцям використання своєї технологічної платформи та досвіду штучного інтелекту, доступ до свого каталогу товарів, провідний ланцюжок поставок зі своїм рішенням, яке вже використовується понад 25000 продавців, та інші функції.
Рішення буде впроваджено насамперед у Європі, Африці та на Близькому Сході.
Еммануель Греньє, генеральний директор Cdiscount, заявив, що нова діяльність "є потужним важелем для нашого міжнародного зростання та прибутковості. Вона така ж структурована, як запуск нашого ринку десять років тому".
Греньє сподівається, що завдяки запуску нової діяльності група "сприятиме появі альтернативної цифрової моделі торгівлі".
Читайте також: Французские супермаркеты контратакуют Amazon
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: e-commerce, електронная торгівля
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар