Nestlé програла боротьбу за торгову марку "Vegan Butcher"
Компанія Nestlé відмовилася від своєї заявки на торгвіельну марку "Vegan Butcher", після протесту американського веганського магазину The Herbivorous Butcher, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на FoodBevMedia.
Розташований у Міннеаполісі, магазин The Herbivorous Butcher був створений братом і сестрою Кейл і Обрі Уолч у 2016 році для продажу різноманітних видів м'яса та сирів на рослинній основі.
У серпні 2017 року The Herbivorous Butcher намагався зареєструвати торгову марку "Vegan Butcher" в Управлінні патентів і товарних знаків США (USPTO), але йому було відмовлено на підставі того, що цей термін був "просто описовим".
У 2017 році Nestlé придбала каліфорнійський рослинний бренд Sweet Earth Foods і з тих пір випустила Awesome Burger. Швейцарський гігант також заявив, що продаватиме веганські делікатеси Sweet Earth у супермаркетах під назвою " The Herbivorous Butcher".
Nestlé звернулася до USPTO із заявою на реєстрацію відповідної торгової марки, але The Herbivorous Butcher опротестував це, аргументувавши, що цей термін є вирішальним для маркетингу та діяльності його незалежної м’ясної крамниці.
Після цього Nestlé скасувала свою заявку, і The Herbivorous Butcher, таким чином, виграв судову битву. Виробник заявив, що відмовився від юридичної тяганини, оскільки хоче заохотити компанії продовжувати інновації з м’ясом рослинного походження без потенційного правового захисту.
Читайте також: Nestlé випустить веганський KitKat
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: веганство, рослинне м'ясо
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар