Moet Hennessy з LVMH купує бренд шампанського реп-зірки Jay-Z

Moet Hennessy від LVMH купує 50% акцій шампанського бренду Armand de Brignac реп-зірки Jay-Z, останнього люксового бренду, який намагається розширити свою привабливість за допомогою підключення знаменитостей, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
"Я з гордістю вітаю сім'ю Арно і радий співпрацювати з ними", - сказав співак "Empire State of Mind", маючи на увазі сім'ю, яка керує LVMH.
Фінансові умови угоди не розголошуються.
Історичні бренди класу люкс у всьому світі уклали партнерські угоди зі знаменитостями, прагнучи звернутися до молодих клієнтів, при цьому дружина поп-зірки Jay-Z Бейонсе вже співпрацює з брендом спортивного одягу Ivy Park.
Минулого року косметична компанія Coty погодилася придбати 20% акцій бренду косметики KKW Кім Кардашьян Вест, а раніше цього місяця LVMH припинила діяльність модного бренду Fenty поп-зірки Ріанни.
Читайте також: Плани LVMH щодо Tiffany: більше золота та діамантів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Ріанна, Jay-Z, шампанське
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар