Продажі Puma зростають на тлі негативного впливу від блокування Covid-19
Puma зафіксувала зростання продажів на 9,1 відсотка протягом четвертого кварталу 2020 року завдяки "позитивному розвитку", повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.
Зростання продажів було головним чином зумовлене зростанням в Азії / Тихоокеанському регіоні на 11,8% завдяки Китаю.
Також продажі зросли на 9,8 відсотка в країнах Європи, Близького Сходу та Африки, попри карантинні заходи, пов'язані з Covid-19.
Крім того, на 6,1% зросли продажі в Північній та Латинській Америці.
«Ми збільшили продажі в четвертому кварталі, незважаючи на заходи блокування. Це разом із нашими сильними показниками в третьому кварталі, коли наші продажі зросли на 13 відсотків, підкреслює силу як Puma, так і всієї спортивної індустрії, і змушує мене позитивно дивитись у майбутнє», - зазначив виконавчий директор Puma Бьорн Гулден.
«Ми очікуємо, що негативний вплив буде продовжуватися протягом першого та частини другого кварталу, але ми сподіваємося на покращення у другій половині року. Я впевнений, що 2021 рік буде для нас кращим, ніж 2020-й», - додав він.
Усі товарні підрозділи також сприяли зростанню. Одяг виріс на 15,7%, аксесуари подорожчали на 7,3%, тоді як взуття зросло на 3,8%.
Оптовий бізнес компанії Puma зріс на 4,6 відсотка, тоді як прямий споживчий бізнес (DTC), що включає роздрібні магазини, а також електронну комерцію, зріс на 19,3 відсотка - за рахунок зростання електронної комерції на 57,2 відсотка.
Протягом повного 2021 року Puma очікує принаймні помірного збільшення продажів у постійній валюті та значного поліпшення операційного результату та чистого прибутку порівняно з 2020 роком.
Читайте також: Puma оказалась на грани выживания
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: puma, covid-19, коронавірус
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар