PepsiCo представила міксовані коктейлі Neon Zebra
Остання інновація PepsiCo полягає в Neon Zebra, безалкогольній лінійці коктейлів з вмістом натурального соку і без штучних підсолоджувачів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на FoodBev Media.
Доступний у чотирьох ароматах - Margarita Mix, Strawberry Daiquiri Mix, Mojito Mix та Whisky Sour Mix - цей випуск має на меті позиціонувати PepsiCo як ключового гравця в категорії міксованих коктейлів.
«Зі зростанням споживання коктейлів вдома ми побачили можливість розширити цю швидкозростаючу категорію за допомогою продукту, який відповідає потребам споживачів для зручності - скоротити час, не шкодячи якості та смаку», - зазначила Емілі Сільвер, віце-президент з питань інновацій, PepsiCo Beverages.
«Neon Zebra додає новий рівень особистості в категорії міксованих коктейлів своїми яскравими ароматами та кольорами та простим у використанні форматом міні-банок, які легко перероблюються», - додала вона.
Читайте також: PepsiCo випускає газовану воду з кофеїном Bubly Bounce
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар