Benetton закриє флагман у Мілані та зосередиться на дрібних магазинах

Benetton Group оголосила про намір закрити свій флагманський магазин, розташований у Мілані, та повністю переглянути стратегію подальшого розвитку. Зокрема, компанія більше не хоче мати справу з великими магазинами, але планує зосередитися на невеликих торгових точках, площа яких буде від 160 до 250 квадратних метрів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Для порівняння, площа флагмана, який був розташований біля Міланського собору (Собор Різдва Діви Марії) у самому центрі Мілана, що вважається центром італійської моди, становила значні 1750 квадратних метрів. Цей мегамагазин, розташований на трьох поверхах, був відкритий у 2003 році. За часів пандемії коронавируса компанія Benetton, положення якої ніяк не можна назвати ідеальним, просто вже не може дозволити собі подібну розкіш.
Згідно з даними італійської газети La Repubblica, Benetton переживає сьогодні не найкращі часи. У 2020 році компанія повідомила про чистий збиток у 296,5 мільйона доларів. Стало ясно, що необхідна термінова реструктуризація, яку доручили Массімо Реноні, який став головним виконавчим директором Benetton минулого року. Раніше він обіймав аналогічну посаду в компанії Marcolin S.p.A., що спеціалізується на виробництві модних сонцезахисних окулярів і оправ.
На сьогодні в Benetton відкрито 4468 магазинів по всьому світу, у тому числі 1200 в Італії. При цьому більшість із них працюють по франшизі.
Читайте також: Benetton представила магазин в новій еко-концепції
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар