H&M і Nike зіткнулися з бойкотом своєї продукції в Китаї
Рітейлер модного одягу H&M зіткнувся з можливістю бойкоту в Китаї після того, як компанія зробила заяву, в якому висловлювалася глибока стурбованість повідомленнями про примусову працю в Сіньцзяні. І хоча цю думку було висловлено ще в середині 2020 року, справжня буря в соціальних мережах почалася тільки на цьому тижні, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Заяву досі можна знайти на сайті шведського рітейлера. Її було опубліковано у вересні, в ній висловлюється стурбованість з приводу ситуації з уйгурами на заході материкового Китаю в автономному районі Сіньцзян. Тоді в багатьох ЗМІ почали з'являтися повідомлення, згідно з якими народність уйгурів піддавалася дискримінації, а її представники використовувалися для рабської праці на виробництві бавовни. H&M тоді відмовилася від закупівель бавовни у виробників з даного регіону. А цієї сировини там виробляється дійсно дуже багато - згідно з деякими даними, кожна п'ята бавовняна річ, що продається в світі, містить бавовну або пряжу з даного регіону.
Тоді ця заява залишилася практично непоміченою. Але по закінченні восьми місяців про неї згадали знову. На сайті мікроблогів Sina Weibo було опубліковано низку коментарів від знаменитостей і впливових організацій, на кшталт Комуністичного союзу молоді Китаю. Втрутилися навіть представники китайської армії, які звинуватили H&M у «невігластві та зарозумілості». Компанію звинувачують у лукавстві, заявляючи, що вона хоче заробляти в Китаї, але при цьому бойкотує бавовну з Сіньцзяня і поширює неправдиві чутки.
Низка великих китайських платформ електронної комерції вже відмовилися від продажу одягу H&M. Також про намір розірвати контракт зі шведським рітейлером заявили актори та знаменитості, які брали участь у просуванні продукції бренду.
Не зовсім зрозуміла причина такої затримки в реакції з боку китайської громадськості, але, на думку видавництва Reuters, це може бути пов'язано з нещодавно введеними США санкціями проти кількох китайських чиновників, які були пов'язані з ситуацією в Сіньцзяні.
У середу ввечері H&M China відповіла постом на сайті мікроблогів Sina Weibo, в якому говориться, що компанія «не має ніякої політичної позиції та поважає китайських споживачів». Але сумнівно, що цього буде достатньо, щоб хоч якось вплинути на ситуацію, що склалася.
Згідно з повідомленням Forbes, наступним після H & M може бути Nike. Ця компанія також висловлювала стурбованість з приводу ситуації з уйгурами. І її критика в китайських соціальних мережах починає поступово набирати обертів. Представники Nike від будь-яких коментарів відмовилися.
Читайте також: H&M відновлює переробку одягу після скандалу 2020 року
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар