Carrefour Polska розширює концепцію магазинів OUTLET
Carrefour Polska планує розширити свою концепцію магазинів OUTLET, яку випробувала восени минулого року, обіцяючи споживачам широкий вибір непродовольчих товарів за привабливими цінами. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Зони OUTLET отримали позитивні відгуки клієнтів під час тестування, і три таких зони були введені в нових гіпермаркетах у Варшаві та Лодзі.
Концепція OUTLET - це спеціально позначені зони в гіпермаркетах Carrefour Polska, де пропонується широкий асортимент промислових товарів різних категорій, включаючи меблі для дому, декоративні, спортивні та побутові предмети, іграшки та електроніку / побутову техніку.
Асортимент зони OUTLET можна придбати за цінами від 1,99 злотих (0,43 євро). Товари зручно групувати за цінами - до 5 злотих, 10 злотих та 15 злотих - тоді як клієнти також знайдуть там зону торгу з різними пропозиціями.
Випробування продемонструвало, що концепція відповідає очікуванням клієнтів групи, які шукають вигідні можливості для покупок і цінують як конкурентні ціни, що пропонуються, так і широку доступність товарів у продажу, йдеться у заяві Carrefour Polska.
Читайте також: Carrefour Polska продаватиме недосконалі продукти для боротьби з харчовими відходами
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар