22 квітня 2021

При покупці взуття споживачі віддають перевагу універмагам замість онлайн-магазинів

При покупці взуття споживачі віддають перевагу універмагам замість онлайн-магазинів
1511

Попри те, що в результаті пандемії різко зросла популярність онлайн-продажів найрізноманітніших товарів, споживачам все одно більше подобається купувати взуття у звичайних магазинах. Причина проста - бажання приміряти обновку перед покупкою, що особливо важливо для дітей. І хоча через закриття звичайних магазинів споживачі і змушені були перейти до покупок через інтернет, більше половини з них заявляє про намір продовжити здійснювати покупки взуття звичним чином, як тільки з'явиться можливість, повідомляє TradeMaster.UA.

Дані були надані агентством AlixPartners, яке проводило спеціальне дослідження, у ході якого було опитано 1 001 осіб, віком старше 18 років.

Згідно з дослідженням, з березня 2020 року 51% споживачів в основному купують взуття в інтернеті. Але після пандемії 59% планують повернутися до покупок у звичайних магазинах. За словами керуючого директора з питань споживчих товарів AlixPartners Раджа Конанахаллі все це говорить про те, що зарано ще списувати з рахунків звичні способи здійснення покупок.

Відзначається, що покупці вважають за краще відвідувати перш за все саме універмаги, на кшталт Nordstrom і Macy's. Про це заявило 33% опитаних. Найбільш же відвідуваним універмагом став Macy's, взуттєві відділи якого обрало 29% респондентів. За ним йдуть Walmart, Kohl's, Target, DSW і Nordstrom Rack. Ще 20% недавно зробило покупку в спеціалізованому взуттєвому магазині, на кшталт DSW і Foot Locker. Далі йдуть аутлети і фірмові магазини компаній на кшталт Nike.

На думку Конанахаллі, універсальні магазини залучають людей через їхній великий асортимент взуття, що включає як дорогі, так і доступніші бренди, а також краще обслуговування. До того ж, згідно з дослідженням AlixPartners, споживачі вважають за краще регулярно пробувати взуття інших марок (згідно з опитуванням - 73% дорослих купують для себе взуття кожні шість місяців або частіше), що тільки підвищує привабливість великих взуттєвих відділів супермаркетів в їхніх очах.

Можливо, що саме взуття може стати важливою частиною доходу універмагів, положення яких на ринку сьогодні не можна назвати хорошим. Macy's не розкриває, який відсоток виручки припадає на взуття, а ось звіт Nordstrom показує, що 26% чистих продажів мережі минулого року припало саме на взуття, у порівнянні з 24% у попередні два роки. Цікаво, що історія Nordstrom починалася в 1901 році саме з невеликого магазину, який торгував взуттям. І цілком можливо, що саме цей товар стане для компанії ключовим після 120 років її існування.

Читайте також: Мережа універмагів Kohl's залучила до співпраці бренд Tommy Hilfiger

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також