Продажі Nike & Adidas у Китаї різко падають на тлі постійного бойкоту споживачів
Nike та Adidas засвідчили, що їхні продажі в Китаї різко падають, оскільки бойкот, який проводять державні ЗМІ, продовжує заважати західним брендам. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.
Згідно з новим звітом гіганта фінансових послуг Morningstar, продажі обох компаній суттєво впали на найбільшій китайській платформі інтернет-покупок, Tmall від Alibaba.
Adidas зафіксувала спад продажів на 78 відсотків у річному обчисленні, тоді як Nike за той самий період втратив 59 відсотків, а китайські споживачі замість цього віддали перевагу місцевим альтернативам, таким як Anta Sports та Li Ning.
Майже п’ята частина загальних продажів Nike припала на Китай минулого року, і майже чверть - в Adidas.
Це наголошує на зростаючі проблеми західних брендів, які в березні були включені до китайського "чорного списку" через їхнє зобов'язання бойкотувати бавовну, вироблену в регіоні Синьцзян.
Тепер бренди мають обирати між денонсацією бойкоту бавовни Сіньцзян, яка, як широко повідомляється, виробляється під примусовою працею уйгурських мусульман, і втратою величезної частини світового доходу від китайського ринку.
Бойкот розпочався після того, як Великобританія, ЄС, США та Канада проголосували за введення санкцій проти Китаю на тлі постійних повідомлень про примусові роботи, масову стерилізацію жінок та безліч інших порушень прав людини проти уйгурських мусульман у регіоні Сіньцзян.
Читайте також: Магазини Nike прийматимуть кросівки на переробку
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар