TikTok запустила онлайн-покупки і сервіс з пошуку роботи
TikTok додала на своїй платформі нові функції. Соцмережа в тестовому режимі запустила сервіс для створення відеорезюме - він допоможе користувачам в пошуку роботи, а компаніям - у наймі нових співробітників, повідомляє Axios. Також було додано функцію онлайн-покупок для користувачів з Європи, повідомляє TradeMaster.UA.
Новий інструмент розширить можливості майданчика як для звичайних користувачів, так і для компаній. Бренди зможуть використовувати соцмережу як канал пошуку та найму інфлюенсерів. Блогери зможуть самостійно зв'язатися з компаніями, які шукають кандидатів. На даний момент сервіс працює на окремій веб-сторінці, інтегрованій у додаток. Користувачі можуть розміщувати тут оригінальні відеорезюме в стилі соцмережі. Компанії розміщують вакансії йоголошення.
Також соцмережа додала функцію онлайн-покупок всередині програми на території Європи. Компанія розраховує повторити успіх Douyin - дзеркального додатки TikTok, в якому користувачі за перший рік купили товарів на $ 26 млрд. На платформі вже з'явилася вітрина декількох брендів, які продають одяг. Функція працює в тестовому режимі й поки доступна тільки деяким продавцям.
Раніше TikTok тестувала покупки в додатку в партнерських програмах із Shopify та Walmart. З запуском функції в Європі соцмережа сподівається посилити в регіоні конкуренцію з Instagram.
Читайте також: В Instagram з'явиться функція продажу товарів
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар