Starbucks починає обслуговувати клієнтів без масок

Найбільші американські рітейлери та ресторани пом'якшують обмеження для вакцинованих клієнтів на тлі зниження кількості нових заражень і поліпшення епідеміологічної ситуації в цій країні. Цього тижня до списку компаній, які обслуговують без масок вакцинованих клієнтів, приєдналися Starbucks, Target, CVS Health та інші. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Пізніше аналогічну практику щодо вакцинованих препаратами Pfizer-BioNTech, Moderna або Johnson & Johnson відвідувачів планують ввести рітейл-гіганти Walmart і Costco. У той же час, для персоналу носіння масок наразі є обов'язковим. Система надання довідок про отримання вакцини не визначена, і в більшості випадків бізнес розраховує на усвідомленість клієнтів. Представники торгівельних мереж просять не вакцинованих клієнтів продовжувати носити маски.
Раніше Центр по контролю і профілактиці захворювань США виступив з пропозицією щодо послаблення епідеміологічних вимог щодо щеплених громадян. З початку травня рівень захворюваності в країні скоротився на третину. Щодня фіксується менше 30 тисяч випадків заражень. За останніми даними, в США хоча б одну дозу вакцини отримали 47% громадян, а обидва щеплення зробили 37%. Носіння масок залишається обов'язковим в громадському транспорті і медичних установах.
Читайте також: Nestlé випускає нову лінійку весняної кави Starbucks
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар