Люди частіше діляться рецептами здорової їжі в соцмережах, але в житті її не готують
Дослідники довели, що в соціальних мережах користувачі частіше діляться рецептами низькокалорійної їжі з нежирної риби й овочів, але в реальності обирають нездорові страви з великою кількістю жиру і цукру. До таких висновків прийшли вчені з Університету Джорджа Мейсона, повідомляє TradeMaster.UA.
Дослідники зробили кілька головних висновків:
- Чим більше в рецепті було овочів і морепродуктів, тим частіше його лайкали і репостили;
- Чим солодшою, жирнішою й калорійнішою була страва, тим більше були залучені учасники: коментували та ділилися своїми фотографіями їжі;
- Найбільше коментаторів хвилював смак, на складність і корисність рецепта звертали увагу менше 3% користувачів.
«Користувачі з більшою ймовірністю будуть публічно ділитися рецептами, за які суспільство винагородить їх лайками і репостами. Вони дотримуються елітних норм, встановлених знаменитостями й інфлюенсерами, які пропагують більш здорову, низькокалорійну їжу. Але в реальності ми бачимо зовсім іншу картину. Самі вони публікують і коментують фотографії менш корисних готових страв», - зазначив Хонг Сюе, автор дослідження.
За словами вченого, результат дослідження вказує на те, що користувачі не готові перейти від інтересу до реальних дій. Сюе пояснює, що це важливо враховувати при веденні кампаній з пропаганди здорового способу життя. Наприклад, інфлюенсерам слід описувати низькокалорійну їжу як смачну і підносити як ласощі, а не тільки говорити про користь овочів і риби.
Читайте також: У Великобританії мають намір прийняти закон про заборону реклами фастфуду в інтернеті
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар