Продуктовий гігант Tesco відмовляється від формату Metro

Найбільша британська роздрібна мережа Tesco оголосила про те, що відмовляється від формату Metro для своїх магазинів. Протягом найближчих декількох місяців 89 магазинів Metro будуть перейменовані на Tesco Express із повною зміною концепції торгових точок, а решта 58 поки залишаться магазинами колишнього формату, проте назва Metro на вивісках буде замінена на Tesco Superstores, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Концепція Tesco Metro, представлена ще у 1994 році, зазнала повного оновлення формату у 2019 році. Супермаркети формату Metro розташовувалися головним чином у центральних міських локаціях, і спочатку передбачалося, що вони будуть обслуговувати потоки відвідувачів ділових районів. Крім того, концепція мала на увазі що в такі «супермагазіни» покупці будуть приходити для здійснення масштабних покупок, наприклад, для закупівлі всього необхідного для сім'ї на тиждень.
Однак згідно з даними самої компанії трохи менше 70% магазинів Metro використовуються зараз покупцями фактично як мінімаркети, тобто для закупівель на 1-2 дня, а також покупки їжі на винос. І тільки 31% торгових точок використовуються покупцями для масштабних закупівель.
У повідомленні Tesco для співробітників стверджується: «За останні кілька років ми стали свідками зміни купівельних звичок наших клієнтів, і ми прийняли рішення провести ребрендинг всіх наших магазинів Metro, щоб краще відобразити ці зміни».
Читайте також: Tesco продаватиме немиту картоплю для зменшення харчових відходів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар