04 червня 2021

Google приховає від розробників ID користувачів, які відмовилися від персоналізації реклами

Google приховає від розробників ID користувачів, які відмовилися від персоналізації реклами
1336

Google наприкінці року оновить правила, згідно з якими розробники додатків не зможуть бачити унікальний ідентифікатор Android-пристрою, якщо користувач відмовився від персоналізованої реклами, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business Insider.

Зараз розробники все одно можуть бачити ідентифікатор пристрою для вимірювання ефективності реклами та запобігання фроду. Наприклад, вони знають, хто натиснув на оголошення і чи зробив користувач щось після цього. Видання зазначає, що технічно видавці можуть відслідковувати користувачів, але це порушує правила Google Play Store.

Після вступу в силу нових правил Google замінить ідентифікатор рядком нулів, так що розробники не зможуть повторно ідентифікувати цих користувачів або ігнорувати їхнє бажання не бути відстежуваним.

У Google заявили, що в липні компанія опублікує плани альтернативного рішення для розробників, які хочуть отримати інформацію про ефективність in-app реклами для користувачів, які вимкнули персоналізацію.

Раніше IT-гігант анонсував, що механізм відстеження користувачів з метою таргетированої реклами буде ускладнений. За словами директора Google з управління продуктами Девіда Тьомкіна, користувачі не повинні жертвувати своєю анонімністю заради отримання персоналізованої реклами.

Читайте також: Google влітку відкриє свій перший роздрібний магазин

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також