Google приховає від розробників ID користувачів, які відмовилися від персоналізації реклами
Google наприкінці року оновить правила, згідно з якими розробники додатків не зможуть бачити унікальний ідентифікатор Android-пристрою, якщо користувач відмовився від персоналізованої реклами, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business Insider.
Зараз розробники все одно можуть бачити ідентифікатор пристрою для вимірювання ефективності реклами та запобігання фроду. Наприклад, вони знають, хто натиснув на оголошення і чи зробив користувач щось після цього. Видання зазначає, що технічно видавці можуть відслідковувати користувачів, але це порушує правила Google Play Store.
Після вступу в силу нових правил Google замінить ідентифікатор рядком нулів, так що розробники не зможуть повторно ідентифікувати цих користувачів або ігнорувати їхнє бажання не бути відстежуваним.
У Google заявили, що в липні компанія опублікує плани альтернативного рішення для розробників, які хочуть отримати інформацію про ефективність in-app реклами для користувачів, які вимкнули персоналізацію.
Раніше IT-гігант анонсував, що механізм відстеження користувачів з метою таргетированої реклами буде ускладнений. За словами директора Google з управління продуктами Девіда Тьомкіна, користувачі не повинні жертвувати своєю анонімністю заради отримання персоналізованої реклами.
Читайте також: Google влітку відкриє свій перший роздрібний магазин
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар