14 июня 2021

Польська Żabka досягла «пластичного нейтралітету» в асортименті Private Label

Польська Żabka досягла «пластичного нейтралітету» в асортименті Private Label
834

Польська роздрібна мережа Żabka досягла «пластичного нейтралітету» в усьому асортименті власних торгових марок. Це означає, що у співпраці зі своїми клієнтами та діловими партнерами група зібрала та повторно використала стільки пластику, скільки виробляла, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Група вжила низку заходів для поліпшення "кругової економіки" - пляшки, що використовуються в її приватних брендах Foodini, Wycisk, OD NOWA та shoty S!, зроблені зі 100% переробленого матеріалу, що дає на 33% нижчий вуглецевий слід, ніж пляшки, виготовлені з первинних пластмас.

Окремо група також встановила в магазинах пункти повернення порожніх пляшок, а нещодавно розгорнула подібні пристрої для повернення алюмінієвих банок у 15 магазинах в Познані та Варшаві.

Наразі в магазинах Żabka щодня збирають понад 1000 пляшок і їм дають друге життя - минулого року в мережі було повторно використано близько 1600 тонн пластику, що на 50% більше порівняно з попередніми роками.

Інші ініціативи включають впровадження паперових альтернатив сумкам для покупки та кришок для кави, а також постійний огляд асортименту продуктів з метою пошуку областей, в яких можна зменшити або виключити пластмаси одноразового використання.

Читайте також: Żabka відкриває 7000-й магазин у Польщі

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также