Польська Żabka досягла «пластичного нейтралітету» в асортименті Private Label

Польська роздрібна мережа Żabka досягла «пластичного нейтралітету» в усьому асортименті власних торгових марок. Це означає, що у співпраці зі своїми клієнтами та діловими партнерами група зібрала та повторно використала стільки пластику, скільки виробляла, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Група вжила низку заходів для поліпшення "кругової економіки" - пляшки, що використовуються в її приватних брендах Foodini, Wycisk, OD NOWA та shoty S!, зроблені зі 100% переробленого матеріалу, що дає на 33% нижчий вуглецевий слід, ніж пляшки, виготовлені з первинних пластмас.
Окремо група також встановила в магазинах пункти повернення порожніх пляшок, а нещодавно розгорнула подібні пристрої для повернення алюмінієвих банок у 15 магазинах в Познані та Варшаві.
Наразі в магазинах Żabka щодня збирають понад 1000 пляшок і їм дають друге життя - минулого року в мережі було повторно використано близько 1600 тонн пластику, що на 50% більше порівняно з попередніми роками.
Інші ініціативи включають впровадження паперових альтернатив сумкам для покупки та кришок для кави, а також постійний огляд асортименту продуктів з метою пошуку областей, в яких можна зменшити або виключити пластмаси одноразового використання.
Читайте також: Żabka відкриває 7000-й магазин у Польщі
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар