02 липня 2021

Ocado Retail розробила інтернет-медіа-платформу для постачальників

Ocado Retail розробила інтернет-медіа-платформу для постачальників
1377

Інтернет-рітейлер Ocado Retail презентувала нову роздрібну медіа-платформу, що дозволяє постачальникам розробляти кампанії через свій веб-сайт, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Нова платформа, розроблена в рамках розширеної угоди з CitrusAd, дозволить брендам запускати спонсоровані товарні кампанії на веб-сайті Ocado, ефективніше вимірювати результати та надавати персоналізовані рекламні пропозиції покупцям.

Крістіна Хоулі, комерційний директор Ocado, описала нову платформу як "ключовий момент" у взаємодії бізнесу та підтримці постачальників.

"Платформа дозволить нам краще обслуговувати наших постачальників, допомагаючи їм управляти та оптимізувати свої медіа-кампанії, використовуючи дані кампаній, такі як рентабельність інвестицій", - сказала вона.

Усі постачальники Ocado будуть запрошені приєднатися до платформи протягом наступних 12 - 18 місяців.

Кім Ладлоу, керівник британського відділу CitrusAd, заявила, що платформа дозволить Ocado Retail "монетизувати та персоналізувати свій веб-сайт і надати більшу цінність своїм партнерам. Це означає, що будь-який постачальник, незалежно від розміру та витрат на рекламу, має можливість взаємодіяти з цифровою аудиторією. Це забезпечує значний стимул для брендів, які хочуть підвищити свою популярність та розвинути свій бізнес".

Читайте також: Ocado завершает приобретение робототехнической фирмы Kindred Systems

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також