Ocado Retail розробила інтернет-медіа-платформу для постачальників

Інтернет-рітейлер Ocado Retail презентувала нову роздрібну медіа-платформу, що дозволяє постачальникам розробляти кампанії через свій веб-сайт, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Нова платформа, розроблена в рамках розширеної угоди з CitrusAd, дозволить брендам запускати спонсоровані товарні кампанії на веб-сайті Ocado, ефективніше вимірювати результати та надавати персоналізовані рекламні пропозиції покупцям.
Крістіна Хоулі, комерційний директор Ocado, описала нову платформу як "ключовий момент" у взаємодії бізнесу та підтримці постачальників.
"Платформа дозволить нам краще обслуговувати наших постачальників, допомагаючи їм управляти та оптимізувати свої медіа-кампанії, використовуючи дані кампаній, такі як рентабельність інвестицій", - сказала вона.
Усі постачальники Ocado будуть запрошені приєднатися до платформи протягом наступних 12 - 18 місяців.
Кім Ладлоу, керівник британського відділу CitrusAd, заявила, що платформа дозволить Ocado Retail "монетизувати та персоналізувати свій веб-сайт і надати більшу цінність своїм партнерам. Це означає, що будь-який постачальник, незалежно від розміру та витрат на рекламу, має можливість взаємодіяти з цифровою аудиторією. Це забезпечує значний стимул для брендів, які хочуть підвищити свою популярність та розвинути свій бізнес".
Читайте також: Ocado завершает приобретение робототехнической фирмы Kindred Systems
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар