Lidl додала лейбл захисту тварин до своїх ковбасних виробів
Німецький дискаунтер Lidl додав етикетки, які свідчать про захист тварин, до ковбас власної торговою маркою Metzgerfrisch. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.
У 2018 році лейбл з’явився у всьому асортименті свіжого м’яса, а тепер поширився на ковбасні вироби.
Це вказує на рівень стандартів тваринництва у ланцюгу поставок та допомагає споживачам робити усвідомлений вибір.
На наступному кроці компанія поширить лейбл на асортимент приватної торгової марки «Dulano».
У лютому цього року компанія Lidl Switzerland позначила свої м’ясні продукти рейтингом добробуту тварин від швейцарської організації з питань захисту тварин STS.
Lidl також планує досягти рівня 2 для ковбасних виробів із приватними марками як мінімального стандарту до 2025 року. Цей рівень забезпечує, щоб тварини мали більше місця та походили з ферм, які пропонують кращі умови життя, ніж основні законодавчі вимоги.
Компанія Lidl була однією з перших роздрібних торговців, яка представила тваринницький компас, чотириступінчасту модель, яка надає клієнтам інформацію про умови життя худоби, що використовується у продуктах.
Роздрібний торговець також наголосив, що фермерам важливо залучитись до процесу, спрямованого на створення кращих стандартів добробуту тварин.
Читайте також: Lidl Німеччина розширює кліматично-нейтральний асортимент товарів
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар