Lidl Німеччина розширює кліматично-нейтральний асортимент товарів
Lidl Німеччина розширила свій кліматично нейтральний асортимент, додавши нові засоби для догляду за тілом та очищення, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Німецький рітейлер пропонує більш екологічно чисті альтернативи в асортименті чистячих гігієнічних засобів власного бренду.
Дискаунтер компенсує викиди під час виробництва, упаковки, транспортування та утилізації за допомогою визнаних проектів із захисту клімату.
Крім того, Lidl Німеччина підтримує будівництво сонячного парку в Індії, ремонт питних фонтанів в Еритреї та проекти відновлення лісів в Уганді.
Група вже пропонує нейтрально кліматичны продукти під власним веганським брендом "Vemondo".
Lidl аналізує та публікує статус вуглецевого сліду з 2018 року.
Компанія зменшує неминучі викиди парникових газів, застосовуючи енергозберігаючі технології у своїх магазинах та логістичних центрах.
У серпні 2020 року група перейшла на 100% зелену електроенергію з європейської гідроенергетики, яка є чистішим джерелом енергії.
Поширене використання вантажних автомобілів, що працюють на газі, у парку роздрібної торгівлі призвело до зменшення викидів CO2 приблизно на 25%.
Також перехід на природні холодоагенти для експлуатації морозильних шаф та полиць дозволяє економити мережі 129 тонн CO2 на рік на одне відділення.
Читайте також: Lidl активізує заходи щодо захисту бджіл
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар