TikTok відкриє перший pop-up магазин у Лондоні

For You House відкриють 22-го липня у співпраці з Unibail-Rodamco-Westfield, він буде розташований у флагманському торговому центрі компанії - Westfield London. Це перший випадок, коли TikTok запускає подібний простір у Великобританії, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Pop-up магазин дозволить фанатам взаємодіяти із зірками платформи, отримувати поради щодо створення та ідеї для нових роликів. Впливові особи, включаючи британського підлітка Кайла Томаса, коміка Ехіза Уфуа, шеф-кухаря Поппі О'Тул і фристайл-футболістів Джеремі Лінча і Бена Блека, запропонують сеанси по 5 фунтів стерлінгів (6,95 доларів США), під час яких розкажуть, як створювати контент для платформи.
Крім того, зірки-початківці TikTok зможуть записатися на безкоштовні сеанси, щоб використовувати приміщення для створення своїх власних міні-фільмів. Там же будуть проходити семінари з питань безпеки, призначені для підлітків та їхніх батьків.
Магазин площею 370 кв. м має чотири тематичні кімнати - вітальню, гардеробну, кухню та сад. Завдяки цьому провідні курсів зможуть демонструвати різні способи використання кліпів TikTok для просування нішевих продуктів. Наприклад, у саду можна буде рекламувати товари для активного відпочинку, на кухні - дрібну побутову техніку або продукти харчування, гардеробна ж стане відмінним місцем для просування модних речей.
Відкриття For You House - це частина програми власників Westfield London по поверненню відвідувачів у торгові центри. І в цьому контексті такий упізнаваний бренд, як TikTok, ймовірно, стане ідеальним партнером, будучи чудовою приманкою по залученню молодіжної аудиторії. Магазин працюватиме до 8-го серпня.
Незважаючи на зростаючу конкуренцію з боку подібних додатків, TikTok продовжує лідирувати за кількістю завантажень програми та публікує високі показники зростання по всьому світу. І особливо ця тенденція посилилася під час пандемії. Втім останнє може означати, що зростання популярності TikTok сповільниться, як тільки люди зможуть повернутися до свого звичайного життя.
Читайте також: 57% користувачів TikTok хоча б раз купували товар, який вони побачили в ролику
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар