02 червня 2021

57% користувачів TikTok хоча б раз купували товар, який вони побачили в ролику

57% користувачів TikTok хоча б раз купували товар, який вони побачили в ролику
1318

Видання Business Insider опублікувало презентацію TikTok для рекламодавців, які зареєструвалися на бізнес-порталі соцмережі. Вона покликана переконати бізнес у важливості аудиторії TikTok, що нараховує 732 млн користувачів по всьому світу, повідомляє TradeMaster.UA.

Згідно з презентацією, 42% тіктокеров використовують платформу, щоб знайти нові речі, 46% саме для цього зареєструвалися в соцмережі. 57% хоча б раз купили товар, побачений у ролику. 67% розповіли, що на платформі вони дізнаються про нові бренди і продукти. 83% відзначають, що TikTok зіграв роль у рішенні про покупку.

56% користувачів зазначають, що TikTok допоміг їм вирішити, що купити. Про те, що соцмережа надихнула їх на покупки, розповіли 74% тіктокеров у віці від 18 до 24 років, 72% респондентів 25-34 років і 65% людей у віці від 35 до 44 років.

Своїх користувачів соцмережа називає «поколінням Т» - вони суперечливі, активні, залучені і цікаві. Місцеве ком'юніті різноманітне, автентичне та інклюзивне. Воно включає в себе не тільки зумерів: 67% користувачів старше 25 років. За даними TikTok, «покоління Т» на 15% частіше купує в незалежних брендів і малого бізнесу, ніж користувачі інших соцмереж.

Соцмережа радить рекламодавцям поєднувати органічне охоплення й платне просування. Для того, щоб досягти своєї аудиторії, TikTok запропонував брендам програму з 12 кроків.

Для початку потрібно створити ідеальний профіль у соцмережі. Оскільки контент публікується постійно - по 100 млн роликів на хвилину, а тіктокери заходять в соцмережу кілька разів на день, брендам слід викладати свої відео регулярно і залучати аудиторію. Незалежно від довжини, ролик повинен розповідати історію. Він повинен бути добре зробленим, але соцмережа заохочує експерименти.

Компаніям слід бути «автентичної версією самих себе», при цьому слідувати за трендами. TikTok рекомендує брендам показувати людську частину свого бізнесу. Сфокусуватися варто не на тому, щоб потрапити в тренди, а на тому, щоб «створювати цінність».

Також TikTok заохочує створювати колаборації з влогерамі, яких можна знайти через маркетплейс авторів Creator Marketplace. Соцмережа радить використовувати інструмент Ads Manager, який дозволяє просувати рекламу в стрічці, а також інструменти для створення креативних роликів.

Читайте також: TikTok запустила онлайн-покупки і сервіс з пошуку роботи

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Раздел: > Новости Украины

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також