Магазини Tesla залишають торгові центри
Американський бренд електромобілів прийняв рішення про зміну своєї роздрібної стратегії. Компанія Tesla закриє велику частину своїх шоурумів у великих торгових центрах. Замість цього виробник буде інвестувати в менш дорогі торгові простори. Згідно з інформацією на офіційному сайті компанії, на сьогодні вона управляє близько 170 галерей і шоурумів на території США, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Tesla відмовляється від більшості своїх приміщень у торгових центрах і люксових торгових районах із високою орендною платою. Замість вкладення коштів у дорогий торговий простір, компанія зосередиться на менш витратних варіантах роздрібної присутності, а також на розвиток мережі центрів доставки. Зокрема, стало відомо, що Tesla планує орендувати площі на парковках моллів і складах для реалізації своєї нової роздрібної стратегії..
Для низки висококласних моллів шоуруми Tesla є центром тяжіння покупців. Втративши ж такого важливого партнера, торгові центри зазнають серйозний відтоку покупців. Для великих моллів, в яких планується закривати шоуруми виробника, це стане черговим ударом, так як втрата орендарів і зниження трафіку покупців стали тенденцією ще до пандемії і негативні процеси тільки посилилися під час карантину. Тим більше, що Tesla вже не перший рітейлер, який залишає торгові центри з тих чи інших причин. Раніше подібну зміну стратегії вже реалізували такі компанії, як Gap, Macy's і Victoria's Secret.
Читайте також: Прибутки Tesla за другий квартал склали $ 1,14 млрд
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар