Зростанню продажів McDonald's сприяли сендвіч із куркою і корейська поп-група
Світовий гігант фастфуду McDonald's випустив звіт із фінансовими результатами за другий квартал, які перевершили очікування Уолл-стріт. Успіх забезпечили колаборація з K-поп групою BTS і новий сендвіч із куркою Crispy Chicken. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на TheBell.
Виручка компанії склала $ 5,89 млрд замість прогнозованих $ 5,6 млрд.
Без урахування пільгових умов оподаткування прибутковим податком у Великобританії та інших статей балансу мережа заробила $ 2,37 на акцію, тоді як експерти прогнозували $ 2,11.
Чистий прибуток за підсумками другого кварталу 2021-го підскочила до $ 2,22 млрд з $ 483,8 млн за аналогічний період минулого року.
Обсяг світових продажів збільшився на 40,5% у порівнянні з 2020 роком. Зіставні продажі в США зросли на 25,9%.
У звіті McDonald's відзначив високий попит споживачів на сендвічі «з хрустким курячим філе» (Crispy Chicken Sandwich), які компанія випустила в лютому. Посилити позиції на ринках десятків країн також допоміг «BTS Meal» - сет з 10 наггетсів, середньої порції картоплі фрі, коли та фірмових соусів від корейської поп-групи BTS. В рамках колаборації мережа також запустила продаж мерчу з логотипами бойз-бенду.
Читайте також: McDonald’s переробляє використані стакани для напоїв у пакети для замовлень “на виніс” та доставки
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар