Французькі споживчі витрати повертаються до норми

Французькі споживчі витрати зменшились на 3,9% у порівнянні з попереднім роком у період з 14 червня по 11 липня, за даними Kantar, вказуючи на повернення до норми, на фоні полегшення карантинних обмежень. Втім, звички покупців залишилися зміненими, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Французькі споживачі продовжують робити покупки рідше і більшого об’єму, тоді як електронна комерція продовжує набирати популярність - в Інтернеті витрати за цей період збільшились на 0,7 процентного пункту та зросли на 2,5 процентних пункти порівняно з двома роками тому .
Що стосується результатів діяльності найбільших французьких рітейлерів - Le Groupement Les Mousquetaires зафіксував найсильніше зростання частки ринку за цей період - 0,7 процентного пункту, досягнувши своєї частки 16,0%.
Це було головним чином завдяки супермаркетам Intermarché, де спостерігався збільшений трафік як у магазинах, так і в Інтернеті.
Le Groupement U повідомила про зростання на 0,4 процентного пункту до 11,4% частки ринку, причому мережа спостерігала як збільшення кількості покупців, так і покращення лояльності споживачів.
Carrefour зберігає свою динамічність вже п’ятий період поспіль, коли частка його ринку зростає на 0,3 процентних пункти.
Aldi заробила 0,2 процентного пункту (до 2,6%), в основному завдяки збільшенню кількості магазинів.
Тим часом лідер ринку E.Leclerc зафіксував зростання на 0,1 процентного пункту до 22,6%, головним чином завдяки покращенню продажів в Інтернеті.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар