29 июля 2021

Французькі споживчі витрати повертаються до норми

Французькі споживчі витрати повертаються до норми
1017

Французькі споживчі витрати зменшились на 3,9% у порівнянні з попереднім роком у період з 14 червня по 11 липня, за даними Kantar, вказуючи на повернення до норми, на фоні полегшення карантинних обмежень. Втім, звички покупців залишилися зміненими, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Французькі споживачі продовжують робити покупки рідше і більшого об’єму, тоді як електронна комерція продовжує набирати популярність - в Інтернеті витрати за цей період збільшились на 0,7 процентного пункту та зросли на 2,5 процентних пункти порівняно з двома роками тому .

Що стосується результатів діяльності найбільших французьких рітейлерів - Le Groupement Les Mousquetaires зафіксував найсильніше зростання частки ринку за цей період - 0,7 процентного пункту, досягнувши своєї частки 16,0%.

Це було головним чином завдяки супермаркетам Intermarché, де спостерігався збільшений трафік як у магазинах, так і в Інтернеті.

Le Groupement U повідомила про зростання на 0,4 процентного пункту до 11,4% частки ринку, причому мережа спостерігала як збільшення кількості покупців, так і покращення лояльності споживачів.

Carrefour зберігає свою динамічність вже п’ятий період поспіль, коли частка його ринку зростає на 0,3 процентних пункти.

Aldi заробила 0,2 процентного пункту (до 2,6%), в основному завдяки збільшенню кількості магазинів.

Тим часом лідер ринку E.Leclerc зафіксував зростання на 0,1 процентного пункту до 22,6%, головним чином завдяки покращенню продажів в Інтернеті.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также