Amazon заробила на рекламі і передплаті $8 млрд

Найбільший світовий рітейлер Amazon випустив звіт за другий квартал: виручка зросла на 27% і склала $113,08 млрд. У компанії пояснюють показник зростанням доходів від хмарних сервісів, підписок і реклами - підрозділ «Інше», що займається цими напрямками, збільшило виручку на 87% рік до року , до $8 млрд, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.
При цьому зростання виручки цього року виявилося повільнішим, ніж минулого: за підсумками другого кварталу 2020 року вона зросла на 41%. За повідомленням видання, аналітики Refinitiv прогнозували, що у 2021 році компанія заробить $115,2 млрд.
Виручка хмарного сервісу Amazon Web Services (AWS) показала зростання на 37% і досягла $14,81 млрд у підсумками кварталу. Чистий прибуток Amazon склав $7,778 млрд, що на 48,4% більше, ніж минулого року. Прибуток на акцію досяг $15,12.
У компанії заявили, що очікують отримати прибуток від $2,5 млрд до $6 млрд за третій квартал. Це менше, ніж витрати минулого року на заходи безпеки від COVID-19, коли Amazon витратила $ 6,2 млрд.
Читайте також: Уряд США хоче примусово розділити Amazon як монополіста
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар