06 серпня 2021

Hugo Boss планує подвоїти оборот до 2025 року

Hugo Boss планує подвоїти оборот до 2025 року
1968

Компанія Hugo Boss запускає новий п'ятирічний план: модний дім хоче подвоїти оборот до 2025 року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Німецька компанія Hugo Boss займеться модернізацією роздрібних магазинів з метою привернути більше молодих людей. Зокрема, у рамках нової стратегії розвитку компанія планує вдосконалити стиль суббрендів Boss і Hugo. Будуть оновлені логотипи і маркетинг, а протягом найближчих трьох років Hugo Boss також оновить 80% роздрібних магазинів. За допомогою цих інновацій компанія розраховує досягти до 2025 року товарообігу у 2,6 мільярда євро в категорії чоловічого одягу і в 400 мільйонів євро (дворазове збільшення) у категорії жіночого одягу та аксесуарів.

В цілому, Hugo Boss прагне до 2025 року подвоїти оборот до 4 мільярдів євро.

«Ми плануємо стати провідною технологічною модною платформою преміум-класу в усьому світі і зробити революцію в способах взаємодії зі споживачами», - говорить генеральний директор Деніел Грідер.

Компанія сподівається залучити молодих споживачів, зокрема, брендом Hugo. Почасти саме для них будинок моди також вкладає 150 мільйонів євро в діджиталізацію, від виявлення тенденцій і розробки цифрових продуктів до варіантів ціноутворення на основі штучного інтелекту та глобального розвитку цифрових шоу-румів. І в Німеччині, і в Португалії з'являться цифрові кампуси для аналітиків даних і технічного персоналу. Компанія розраховує, що до 2025 року онлайн-продажі перевищать 1 мільярд євро і досягнуть 25-30% від загального обсягу продажів.

При цьому найсильніше зростання, як і раніше, очікується на території Азії: передбачається, що частка виручки в регіоні перевищить 20%. У Європі та обох Америках Hugo Boss планує зосередитися на схильності покупців до більш повсякденного одягу, пропонуючи наряди на кожен день. До 2025 року компанія також розраховує досягти рентабельності валового прибутку (EBIT) близько 12%. Цілями сталого розвитку німецька компанія планує домогтися кліматичної нейтральності по всій виробничо-збутової ланцюжку до 2045 року.

Читайте також: Hugo Boss ще більше розширює електронну комерцію

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також