Jumbo розроблює план відновлення маржі

Голландська мережа супермаркетів Jumbo працює над планом відновлення, щоб підвищити свою маржу, на яку останні місяці посилюється тиск через зростання цін на сировину та високу конкуренцію. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Зокрема, франчайзери стурбовані рентабельністю, тому було заплановано обговорення між ними та самою мережею супермаркетів. Зараз супермаркет пообіцяв працювати над "планом відновлення маржі, який призведе до відсоткового відновлення маржі до кінця року". Внутрішня записка, яку оприлюднила Distrifood, стверджує, що "впровадження нових, інноваційних позицій з більшою націнкою та оптимізація рекламних акцій" є ключовими для плану. Частково через коронавірусну кризу в магазинах Jumbo за останній рік різко зросла їхня оборотність. Як наслідок, норма прибутку в абсолютних цифрах залишилася стабільною, навіть якщо відсоткова маржа зменшилася.
Голландська мережа пояснює нижчу націнку збільшенням тиску на рекламу з боку конкурентів і вищими цінами на сировину. Jumbo гарантує найнижчі ціни в Нідерландах, а це означає, що мережа повинна негайно реагувати на акції інших роздрібних торговців. З іншого боку, зростання цін на сировину є загальною проблемою, яка впливає на весь сектор. "Цукор і пальмова олія, зокрема, зараз дуже дорогі. Проте ринок неохоче підвищує ціни", - йдеться у доповіді.
Читайте також: Jumbo тестує розумний кошик для покупокупок
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар