09 серпня 2021

Ralph Lauren виходить із карантину сильнішою, ніж очікувалося

Ralph Lauren виходить із карантину сильнішою, ніж очікувалося
1561

За останній квартал продажі компанії Ralph Lauren зросли майже втричі. Попит на сорочки-поло набирає обертів з відновленням суспільного життя, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Генеральний директор Патріс Лувет говорить про виняткову продуктивність. Продажі зросли в минулому кварталі на 182 % порівняно з періодом закриття минулого року - до 1,4 млрд доларів. У Європі зростання склало навіть 194 %. Виняткове зростання можна пояснити слабкою базою для порівняння, оскільки продажі на азіатському ринку зросли лише на 68 % - Китай вийшов із торішніх карантинів швидше, ніж західний світ.

Цього року Ralph Lauren також робить сильний акцент на маркетинг. Бренд не лише спонсорує американську олімпійську команду, а й такі події, як Вімблдон та Вища ліга бейсболу. Витрати на маркетинг збільшилися удвічі порівняно з аналогічним періодом минулого року і були на 40 % вищими, ніж у 2019 році. Однак, за словами Лувета, це було свідоме рішення націлювати рекламних кампаній на місцевих покупців більше, ніж на туристів, оскільки міжнародний туризм все ще не відновився.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також