Ralph Lauren виходить із карантину сильнішою, ніж очікувалося

За останній квартал продажі компанії Ralph Lauren зросли майже втричі. Попит на сорочки-поло набирає обертів з відновленням суспільного життя, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Генеральний директор Патріс Лувет говорить про виняткову продуктивність. Продажі зросли в минулому кварталі на 182 % порівняно з періодом закриття минулого року - до 1,4 млрд доларів. У Європі зростання склало навіть 194 %. Виняткове зростання можна пояснити слабкою базою для порівняння, оскільки продажі на азіатському ринку зросли лише на 68 % - Китай вийшов із торішніх карантинів швидше, ніж західний світ.
Цього року Ralph Lauren також робить сильний акцент на маркетинг. Бренд не лише спонсорує американську олімпійську команду, а й такі події, як Вімблдон та Вища ліга бейсболу. Витрати на маркетинг збільшилися удвічі порівняно з аналогічним періодом минулого року і були на 40 % вищими, ніж у 2019 році. Однак, за словами Лувета, це було свідоме рішення націлювати рекламних кампаній на місцевих покупців більше, ніж на туристів, оскільки міжнародний туризм все ще не відновився.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар