Бейонсе та Джей-Зі з'явилися в рекламній кампанії Tiffany & Co.

Бейонсе і Джей-Зі взяли участь у рекламній кампанії ювелірного бренду Tiffany & Co. «Про любов», повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії. На першому .промо-знімку пара з'явилася на тлі картини Жан-Мішеля Баскіа «Equals Pi» (1982) у фірмовому кольорі бренду. Полотно вперше представлено публіці, раніше воно зберігалося в приватній колекції і було придбано Tiffany & Co.
Бейонсе з'явилася в кольє Tiffany з діамантом вагою 128,54 карата, який вперше використаний у рекламній кампанії бренду. Камінь був знайдений у Південній Африці в 1877 році, а в 1878 році його придбав засновник Tiffany & Co. Чарльз Льюїс Тіффані. До співачки його одягали троє: Мері Уайтхаус, Одрі Хепберн і Леді Гага на церемонію вручення премії «Оскар».
Олександр Арно, виконавчий віце-президент по продуктах і комунікацій Tiffany & Co., зазначив: «Бейонсе і Джей-Зі - втілення сучасної історії кохання. Як бренд, який завжди виступав за любов, силу і самовираження, ми не могли придумати більш знаковою пари, яка краще представляла б цінності Tiffany».
Кампанія стартує в медіа 2 вересня 2021 року. 15 вересня вийде фільм «Про любов», знятий Джей-Зі на плівкову камеру Super 8. У ньому Бейонсе виконає пісню «Moon River» («Місячна ріка»), яка стала відомою завдяки фільму «Сніданок у Тіффані» з Одрі Хепберн.
Також в рамках партнерства Tiffany пожертвує $ 2 млн на програми стипендій і стажувань для «історичних чорних» вузів.
Читайте також: Плани LVMH щодо Tiffany: більше золота та діамантів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар