Екс-керівники Adidas запускають екобренд одягу

Колишній член ради директорів Аdidas Ерік Лідтке розповів про створення власного екологічно-нейтральний бренду вуличного одягу Unless з перероблених пластикових відходів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на BusinessofFashion.
Співзасновниками виступили колишній креативний директор Аdidas Пол Гаудіо і колишній директор з глобального маркетингу Quiksilver Маартен Тейссен.
За час роботи в Аdidas Ерік Лідтке організував одні з найбільш знакових колаборацій для бренду - з Каньє Вестом, Фаррелл Вільямсом і Beyoncé. Він також запустив колаборації з екологічною організацією Parley for the Oceans, у рамках якої пластикове сміття було перероблене на поліестерове волокно для екологічно чистої спортивної колекції.
Однак в остаточному підсумку саме усвідомлення того, що «такий гігант як Аdidas ніколи не зможе здійснити стійку трансформацію», зокрема через зобов'язаннями перед акціонерами, спонукало Лідтке покинути компанію.
Тепер Ерік Лідтке спільно з партнерами запускають власний вуличний бренд Unless у концепції безвідходного виробництва, без використання пластику. Мета полягає в тому, щоб розробити нову бізнес-модель, яка дозволяє впоратися з мільйонами тонн одягу з поліестеру, що в даний час щорічно опиняється на звалищах.
«Це буде Supreme або Yeezy, але з поправкою на екологічність», згідно з описами команди. Концепція вже була підтримана великим інвестором Connect Ventures. Новий стартап Unless очолив раунд початкового фінансування в розмірі 7,5 млн доларів, а повністю оцінюється в 30 млн доларів США.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар