Культовий тренінг від Сергія Ліщука "Технологія створення унікальних товарів"

9, 14, 16, 21 вересня 2021 року в Києві пройде тренінг "Школа маркетолога. Технологія створення унікальних товарів", організований компанією TradeMasterGroup.
Керівник тренінгу: Сергій Ліщук - фахівець з більш ніж 15-річним досвідом роботи в індустрії FMCG на позиції директора з маркетингу та продажу, керуючий партнер міжнародної консалтингової компанії Retail4you, ексклюзивний тренер з продажу та маркетингу.
Мета тренінгу:
Передати учасникам точну технологію та інструменти, що дозволяють робити товари бестселерами продажів, дають своє ім'я цілій товарної категорії.
Час проведення: 4 заняття з 17.00 до 20.00
Форма участі в тренінгу - Онлайн.
Аудиторія:
Керівники підприємств приймають маркетингові рішення. Директора з маркетингу.
Керівники відділів маркетингу. Старші фахівці відділів маркетингу.
Учасники тренінгу дізнаються:
• Про точну технологію та інструменти, що дозволяють робити товари бестселерами продажів, дають своє ім'я цілій товарної категорії.
• Як оцінки споживачів допомагають покращувати (вибирати) товари і домагатися вражаючих продажів.
• Як застосовувати online методики для вивчення далеких ринків.
• Як один раз інвестувати кошти і потім економити на рекламі та просуванні.
• Як зробити так, щоб ритейл знизив бонуси і платежі за лістинг.
• Як за допомогою СУТ-технології самому робити те, що раніше робили лише великі бренд-агентства.
ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН КУРСУ:
• Висока концентрація на наданої інформації (немає відволікаючих чинників, всі заявлені пункти розкриваються).
• Опрацювання всіх додаткових питань, які виникають під час тренінгу (як особистих, так і інших учасників).
• Виконання практичних завдань онлайн, з подальшою оцінкою тренера, що забезпечує високу ймовірність швидкого застосування отриманих знань в роботі.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:
9 вересня 2021 г. 1-й день: 17: 00-20: 00 (4 академічні години)
• Україна 2021. Основні тренди.
• Чому якісні методики в маркетингу перестають працювати.
• Шукаємо «гальма» всієї категорії або чому у нас низький рівень продажу.
• Проводимо спостереження за поведінкою Покупців.
• Проводимо опитування байеров.
• Оцінюємо існуючі товари на ринку і знаходимо реальні потреби.
• Визначаємо головні чинники сприйняття категорії. Онлайн опитування покупців.
• Проводимо картування існуючих товарів-конкурентів.
• Шукаємо максимально вигідні ніші.
• Проводимо сегментування покупців, вибираємо ЦА.
• Практичне заняття «Сегментація покупців шляхом аналізу шлейфу висловлювань користувачів соцмереж».
14 вересня 2021 г. 2-й день: 17: 00-20: 00 (4 академічні години)
• Головне завдання торгової марки.
• Принципи створення ефективної торгової марки.
• Вибираємо концепт упаковки.
• Вибираємо ідеальну рецептуру продукту.
• Практичне заняття «Складання анкети для онлайн дослідження».
• Домашнє завдання: «Складання анкети для дослідження продукту».
16 вересня 2021 г. 3-й день: 17: 00-20: 00 (4 академічні години)
• Створюємо продає дизайн.
• Отримуємо фінальні оцінки Покупців.
• Призначаємо кращу поличного ціну для кожної ділянки руху товару.
• Домашнє завдання: «Створення брифа для розробки дизайну продукту».
21 вересня 2021 г. 4-й день: 17: 00-20: 00 (4 академічні години)
• Практичне заняття «Рекомендації по розробці продає дизайну. Рішення, що підвищують ймовірність покупки ».
• Практичне заняття «Кодування анкети для он-лайн дослідження».
• Практичне заняття «Розрахунок підсумків АВ-тестування».
• Відповіді на запитання учасників.
За один день зберіть команду неймер, дизайнерів, технологів з усього світу і, застосовуючи статистично обґрунтовані рішення, зробіть свій продукт кращим в категорії, найкращим на роздрібних полицях, настільки хорошим, що він дасть назву цілій категорії!
Дізнатися вартість, знижки й умови участі, подивитися відгуки та зареєструватися можна ТУТ
Швидка реєстрація за телефоном: +38 067-828-22-59
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: маркетинг, трейд-маркетинг, власна торгова марка, роздрібна торгівля, СТМ, PrivateLabel, брендинг, створення брендів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар