Британські батьки розкритикували торгівельні мережі за продаж занадто відвертої шкільної форми

Британські покупці виміряли довжину шкільної форми для дівчаток, що продається в магазинах мереж Asda, Tesco і Sainsbury's, і звинуватили рітейлерів в тому, що вони роблять її занадто короткою, тим самим підкреслюючи сексуальність школярок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.
Asda, Tesco і Sainsbury's зазнали критики з боку батьків за продаж шкільної форми, яка робить дівчаток «занадто сексуальними».
Основою для звинувачень стала довжина форми. Так, остання партія шкільної форми в супермаркетах показала, що спідниці і шорти для дівчаток значно коротше, ніж одяг для хлопчиків.
Покупці з'ясували, що Asda продає шорти для дівчаток на 8 см коротше, ніж аналогічний одяг для хлопчиків для дітей 7-8 років.
В Asda пояснили, що їх власний бренд одягу George пропонує «більше вибору і різноманітності, ніж будь-який інший роздрібний продавець шкільного одягу», включаючи довші шорти і спідниці для дівчаток.
Тим часом, асортимент Tesco був обмежений, і хоча шорти для дівчаток були відсутні, було багато спідниць для дівчаток у віці 5-6 років. Плісирована спідниця Tesco F & F для дівчаток мала зовнішній розмір ноги 32 см, в порівнянні з 36 см у звичайних шорт для хлопчиків; різниця становить 4 см.
У той час як Tesco і Asda пропонують більш короткі моделі для дівчаток, Sainsbury's виробляє деякі речі для дівчаток, які насправді довші, ніж шкільний одяг для хлопчиків.
Наприклад, спідниця TU для дівчаток у віці 7 років має довжину 38 см, що на 1 см довше, ніж звичайні шорти для хлопчиків у віці 7 років.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар