07 вересня 2021

AB InBev планує потіснити Heineken на пивному ринку Нідерландів

AB InBev планує потіснити Heineken на пивному ринку Нідерландів
1445

До 2025 року на зміну лідеру на голландському ринку пива Heineken може прийти AB InBev, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

AB InBev планує подолати розрив у частці голландського ринку з Heineken у 22-34% за чотири роки. Нинішній лідер має один чіткий бренд, однойменний і широко поширений Heineken, а також може похвалитися величезним лідерством у найшвидше зростаючому сегменті ринку пива: безалкогольному пиві.

При цьому AB InBev, найбільша пивоварна компанія в світі не має одного сильного бренду і бачить свою силу в універсальності: два місцевих голландських бренди Hertog Jan і Dommelsch об'єднаються з провідним бельгійським дуетом Jupiler і Stella Artois і двома міжнародними брендами Bud and Corona.

Бельгійський директор AB InBev Netherlands Кріс Ванброекховен зазначає, що протягом останніх декількох років подібну різноманітність брендів було винагороджено.

«За останні десять років ми більш ніж подвоїли нашу частку на ринку», - сказав Кріс Ванброекховен.

Він також нагадав про недавній випуск американського бренду пива Bud в Нідерландах, щоб довести, що досягти скорочення величезного розриву з Heineken можливе всього за чотири роки.

Читайте також: AB InBev відкриє найбільший критий продуктовий маркет в Європі

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також