14 сентября 2021

Виробник спорттоварів Evo почав використовувати роботів у збиранні замовлень

Виробник спорттоварів Evo почав використовувати роботів у збиранні замовлень
465

Виробник товарів для спорту, компанія Evo, запровадив робототехніку на ділянці збирання замовлень. Перший досвід використання нової системи дозволив збільшити швидкість комплектації на 157%. Про е , повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

У логістичному процесі використані мобільні роботи (AMR), виготовлені у компанії Locus Robotics. Вони працюють у взаємодії з системою управління складом (WMS), розробленою та запровадженою за допомогою фахівців з Kӧrber.

Менеджер Evo Кріс Крістіансен пояснив, що рішення для автоматизації від Locus Robotics та Körber – це перша технологія, яка потрапила на склад виробника для забезпечення суцільної автоматизації процесів внутрішньої логістики. За його словами, команда підприємства з самого початку мала великий ентузіазм, очікуючи значних поліпшень від запровадження новітньої технології. Але згодом виявилося, що у реальності технологія працює ще краще, ніж сподівалися. Продуктивність стала настільки високою, що постачання до Різдва 2020 року були виконані повністю, не зважаючи на усі проблеми, які у той момент виникали у зв’язку з пандемією COVID-19.

WMS для складів цієї компанії розробили ще у 2014 році. А роботів замовили у терміновому режимі як відповідь на жорсткі карантинні заходи. В результаті увесь процес запровадження та узгодження систем закінчили лише за 53 дні. Таким чином, не довелося зупиняти виробництво та був врятований високий сезон.

Проект розпочався з десяти роботів, які автономно пересувалися по території складу, підтримували збирачів замовлень, оскільки звільняли людей від необхідності здійснювати піші переходи з місця на місце. Роботи самостійно перевозили усі вантажі. При цьому комплектація також проводиться автоматично за допомогою нанесених на пакунках кодів. До цього десятка автономних машин на час пікового навантаження достатньо було долати ще шість, щоб склад без особливої напруги пройшов через високий сезон.

Результат виявився таким: замість 35 замовлень на годину комплектувальники почали збирати у середньому 90, а найбільш вправні – 125.

Рік Фолк, генеральний директор Locus Robotics, стверджує, що запропоноване для Evo рішення легко масштабувати та перепрофілювати для інших видів товарів.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также