Чисті продажі H&M продовжують зростати
Шведський мас-маркет бренд H&M представив попередні результати третього кварталу 2021 року, який почався 1 червня 2021 року і завершився 31 серпня 2021 року. Чисті продажі рітейлера збільшилися на 14% у місцевій валюті в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
У .перерахунку на шведські крони товарообіг виріс на 9%, що прирівнюється до 6,5 млрд доларів. Стійке відновлення групи H&M триває завдяки збільшенню частки продажів за повною ціною, також серед факторів зростання група відзначає оптимізований контроль над витратами.
Проте пандемія як і раніше впливає на розвиток продажів зі значною різницею між ринками присутності. На початку третього кварталу було тимчасово закрито близько 180 магазинів, а у відкритій роздрібній мережі введені обмеження по годинах роботи і кількості відвідувачів.
Так, блокування продовжують гальмувати розвиток в Азії й Океанії, у той час, як продажі на всіх інших ринках повернулися до допандемійного рівня після зняття обмежень.
Читайте також: H&M анонсувала колекцію на честь 100-річного ювілею Айріс Апфель
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, H&M, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар