22 сентября 2021

Пандемія сприяла зростанню ринку рослинного м’яса в 1,5 рази

Пандемія сприяла зростанню ринку рослинного м’яса в 1,5 рази
1016

Експерти венчурного фонду Fuel for Growth підготували аналітичний звіт про перспективи ринку рослинного м'яса у світі й інтерес споживачів до інноваційних продуктів. З'ясувалося, що підвищений інтерес до здоров'я під час пандемії допоміг ринку альтернативного м'яса вирости в 1,5 рази, повідомляє TradeMaster.UA.

Представленість альтернативного м'яса в ресторанах США зросла в 14 разів у порівнянні з 2019 роком, а ринок рослинної продукції досяг 7 млрд доларів. За період пандемії ринок рослинного м'яса зріс на 480 млн доларів і склав 1,4 млрд доларів. Обсяги продажів рослинного м'яса мають перспективи вирости більш ніж у 10 разів найближчим часом.

Крім зростання ринку рослинного молока та м'яса, активно розвивається виробництво альтернативних морепродуктів. У порівнянні з 2020 роком інтерес до таких продуктів підвищився на 91%.

Сьогодні вже більше 65% споживачів зізнаються, що готові перейти до більшого вживання рослинних продуктів. Молоде покоління стабільно демонструє високий інтерес до інноваційних продуктів (72%).

У той час як серед людей старше 50 років спостерігається значне зростання інтересу до рослинних продуктів в останні 2 роки. Таке зростання можна пояснити високою користю рослинного м'яса для роботи мозку, яка викликає все більший інтерес у старшого покоління.

Жінки складають дві третини всіх споживачів рослинного м'яса у світі. Вони в 3 рази частіше за чоловіків відзначають зручність рослинних продуктів у приготуванні і у 2,5 разів частіше звертають увагу на інноваційні продукти з міркувань їх дієтичності. При цьому чоловіків у 3 рази частіше привертає високий вміст білка в рослинній м'ясі.

Через швидко зростаюче населення й явний брак продовольства, Азіатсько-Тихоокеанський регіон виглядає найбільш перспективним для розвитку ринку інноваційної продукції.

За оцінкою Bloomberg до 2030 року рослинні альтернативи молочним і м'ясним продуктам можуть зайняти 57% всього продовольчого ринку в регіоні та скласти 64,8 млрд доларів. Для порівняння, в Європі та Північній Америці обсяги продажів складуть близько 40 млрд доларів, а в Африці, Латинській Америці і на Близькому Сході - не перевищать 8-9 млрд доларів.

Споживачі обирають рослинні альтернативи м'ясним продуктам, у першу чергу, через користь для здоров'я і культуру усвідомленого споживання. У період пандемії інтерес до рослинного м'яса з міркувань користі для здоров'я виріс на 12%.

При цьому люди стали бачити інші переваги рослинних продуктів. Якщо раніше споживачів приваблювали високий вміст білка і харчових волокон, а також низький холестерин, то зараз їх більше цікавлять антивіковий ефект (+ 46%), ненасичені жири (+ 48%) і позитивний вплив на роботу мозку (+ 215%).

Споживачів починає більше турбувати усвідомлене споживання, інтерес до якого виріс на 58% за останній рік. Турбота про права тварин, як першопричини масового переходу на веганське харчування, втрачає свої позиції - інтерес до цієї проблеми впав на 14%.

Тепер споживачів більше хвилює проблема кліматичних змін (+ 83%). Інтерес до збереження навколишнього середовища і скорочення вуглецевого сліду демонструє значне зростання на 11% і 103% відповідно, що означає нові можливості для розвитку ринку рослинного м'яса.

Згідно з дослідженням, вже до 2025 року широкий вжиток інноваційних продуктів сприятиме скороченню викидів парникових газів на 10%, ерозії ґрунтів на 25%, а також підвищить ефективність використання енергії на 10%.

Найбільш популярними альтернативами м'яса залишаються сир тофу і продукти на основі сої та нуту - білок яких максимально наближений до тваринного білка.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также